Počet nahlášených stížností: | 546 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý den, dne 21.12 2017, po dotazu pokladní zda je to možné, jsem zaplatila půl nákupu v hotovosti a zbytek kartou. Nastal nějaký problém a byla přizvána paní vedoucí V. Platbu jsme opakovali a já byla přesvědčena, že jsem nákup zaplatila dvakrát, bylo to zřejmé už ze stvrzenky, kterou jsem dostala. Po ujištění že opravdu né, tak jsem zjistila že ano, hotovost kterou jsem jim dala 281kč mi byla i odečtena z učtu. Nic by se nedělo,chybujeme všichni, ale Penny Market Zruč nad Sázavou jsem kontaktovala ještě téhož dne a jednání strašné, když opomenu, že paní vedoucí se ani nepředstaví do telefonu a ozve se jenom nejaké nesrozumitelné snad prosím, poté informace co všechno musím udělat a okopírovat a zaslat na nějakého oblastního a nevím co, no dovolte, není to můj průšvich a starat se měli oni. Po té jsem pani vedoucí vysvětlila že vlastně o nic nejde a mám stržený celý nákup z učtu takže at mi navrátí hotovost, která jim musí zbýt v pokladně, tak taky žádná ochota, vůbec nevím co si o tom mám myslet a když to konečně pochopila a druhý den jsem si šla pro peníze, tak přišla druhá pecka, paní vedoucí M. zřejmě z druhé směny měla pro mě peníze připravené v sáčku, ale podotýkám že šla ke mě , předemnou otevřela pokladnu a začala markovat a nechala mě tam stát. Po dotazu jak dlouho budu čekat mi bylo řečeno, že už tam jsou jenom dva lidi, že to bude jenom chvilka.Nezlobte se na mě byl to jejich průšvich a já tam nebudu čekat než si obslouží nevím kolik zákazníku. Pás byl plný zboží a přicházeli další lidi, takže jsem odešla. Tomu říkám síla, dodnes se mi nikdo neomluvil a peníze bohužel NEMÁM. Nedělala bych z toho problém pokud by se pracovnice paní V. a paní M. zachovali jak mají. Ten druhý den to byl vysloveně naschvál, volala jsem dvakrát na linku pro zákazníky, zřejmě to byl důsledek, jejího chování nebo nevím.Takže prosím o vyřešení této stížnosti a především o navrácení částky 281Kč, ktero ni Penny zadržuje už tři dny. Děkuji
Prosím o navrácení částky a přeškolení Vašich zaměstnankyň, protože v této pozici by měli vědět jak se mají chovat, už jenom to že základem je představit se do telefonu.
|
Tweet |
Získala-li společnost majetkový prospěch bez právního důvodu, bezdůvodně se obohatila. Kdo se bezdůvodně obohatí, má povinnost vrátit ochuzenému vše, co od ochuzeného získal ihned poté, co byl k tomu vyzván. Neučiní-li tak, ocitá se v prodlení a ochuzený má navíc možnost žádat zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.