Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#20316Nedoručená zásilka u PPL

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 7 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.12.2017, před 7 lety

Jana Buchtová

Znění stížnosti

Dobrý den,
mezi 21.12.-23.12.2017 jste mi měli doručit balík. Číslo balíku je ‭80691058741‬. Jelikož je to pár dní před Vánoci, tak je samozřejmé, že lidé nebudou doma celé dny čekat na balík. Byla jsem, ale na telefonu, který máte zapsaný! Žádná zpráva, e-mail, nebo zmeskany hovor jsem od Vás neměla(upřesnění kdy balík doručíte)! Při zjištění na internetu, že jste mě doma nezastihli v určitou hodinu, jsem dnes okamžitě volala na PPL, kde mě paní řekla, že neví jak se to mohlo stát, ale zpráva pro upřesnění, kdy mi balík dorazí se jim neodeslala a odkázala mě, že buď si mám zajet ho vyzvednout do Brna což je 50 km od mého bydliště a auto nevlastním je docela směšné! Nebo, až po Vánocích mi ho znovu řidič doveze. Tento balík jsem měla jako dárek pro děti na Vánoce! Takže Vám mnohokrát děkuji za Vaši spolehlivou službu!! Přeji příjemné Vánoce jako jste udělali právě mým dětem. S pozdravem Buchtová Jana


Produkt

Číslo balíku ‭80691058741‬


Požadované řešení

Omlouvám se, ale řešení máte na starosti Vy. Proto podávám stížnost a je na Vás jak se k tomu postavíte.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.1.2018 18:44, před 7 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, má možnost odesílatel službu reklamovat. Za včasné doručení ve vztahu mezi podnikatelem a spotřebitelem odpovídá podnikatel, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.3.2018 23:08, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.