Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dobrý den,
mezi 21.12.-23.12.2017 jste mi měli doručit balík. Číslo balíku je 80691058741. Jelikož je to pár dní před Vánoci, tak je samozřejmé, že lidé nebudou doma celé dny čekat na balík. Byla jsem, ale na telefonu, který máte zapsaný! Žádná zpráva, e-mail, nebo zmeskany hovor jsem od Vás neměla(upřesnění kdy balík doručíte)! Při zjištění na internetu, že jste mě doma nezastihli v určitou hodinu, jsem dnes okamžitě volala na PPL, kde mě paní řekla, že neví jak se to mohlo stát, ale zpráva pro upřesnění, kdy mi balík dorazí se jim neodeslala a odkázala mě, že buď si mám zajet ho vyzvednout do Brna což je 50 km od mého bydliště a auto nevlastním je docela směšné! Nebo, až po Vánocích mi ho znovu řidič doveze. Tento balík jsem měla jako dárek pro děti na Vánoce! Takže Vám mnohokrát děkuji za Vaši spolehlivou službu!! Přeji příjemné Vánoce jako jste udělali právě mým dětem. S pozdravem Buchtová Jana
Číslo balíku 80691058741
Omlouvám se, ale řešení máte na starosti Vy. Proto podávám stížnost a je na Vás jak se k tomu postavíte.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, má možnost odesílatel službu reklamovat. Za včasné doručení ve vztahu mezi podnikatelem a spotřebitelem odpovídá podnikatel, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.