Společnost


DATIX s.r.o.

Počet nahlášených stížností:17
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#2032Odstoupení od kupní smlouvy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

12 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.01.2014, před 11 lety

Miloslav Koštíř

Znění stížnosti

Dne 29.11.2013 jsem si koupil telefon z obchodu mobilprovas.cz. Telefon přišel rozbalený a pravděpodobně používaný. Na otázku, proč je telefon rozbalen a proč byla odlepená a následně přilepená fólie na displayi mi odpověděli, že mám telefon poslat zpět. To jsem udělal a 11.12. jsem odstoupil od kupní smlouvy a telefon poslal zpět na adresu společnosti DATIX s.r.o., jak mají uvedeno na internetových stránkách http://www.mobilprovas.cz/vse-o-nakupu/. Odstoupení bylo zamítnuto z toho důvodu, že v době koupě telefonu e-shop provozovala společnost RS3-System s.r.o., ale v době odstoupení jej provozovala (a doteď provozuje) DATIX s.r.o. Já teď nevím, s kým mám jednat, DATIX mi peníze vrátit nechce, RS3-System mi je těžko vrátí, když už jsou to skoro 2 měsíce. Je opravdu možné, že i když jsem stihl odstoupit od KS ve lhůtě 14 dnů a postupoval jsem podle pokynů na jejich stránkách, přijdu tak o možnost odstoupení od KS?


Produkt

HTC One S


Požadované řešení

Musím jako spotřebitel řešit obchodní vztahy mezi majiteli, nebo je to jen jejich finta? Já jsem přeci koupil produkt od mobilprovas.cz a obchodu mobilprovas.cz jsem ho vrátil a očekávám od nich peníze zpět.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.2.2014 12:35, před 11 lety

V těchto případech je důležité, zda nový provozovatel internetových stránek převzal i závazky předchozí společnosti. Pokud ne, bude třeba nárok uplatnit vůči společnosti,které byla hrazena kupní cena. Reklamace se ale bude považovat za řádně uplatněnou, protože kupující jednal patrně dle pokynů prodejce.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.2.2014 12:45, před 11 lety

Společnost se nerozhodla služby VašeStížnosti.cz využít, tudíž bude řešení stížnosti ukončeno. V případě doplňujích dotazů ohledně dalšího postupu může spotřebitel kontaktovat poradenskou linku: 299149009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.