Počet nahlášených stížností: | 371 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
V jena nabytku jsem si objednal pohovku bylo mi slibeno do 4-6 tydnu od prodavacky asi maji bonusy pote mi bylo napsano ze nestihaji a ze prijde nejpozdeji 22.12 ale ted uz po dalsim terminu a stale nic pohovka zaplacena na emeil nikdo neodpovi a na call centru nic nevi total neschopnost vubec nedoporucuji.
Jena nabytek oc sestka korfu 2
Ano ocekaval bych konpenzaci nejake slevy kdybych na zacatku vedel ze budu cekat skoro 3 mesice vubec bych si ji nekoupil.
Objednal jsem si ji s domenim 4-6 tydnu coz me slibila prodavacka na pridejne a nebyl jsem upozornen ze ve smlove mam napsano 50-51 tyden a take bych ocekaval ze mi nikdo na emeil odpovi po mesici.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebitelce peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Od spotřebitele jsme obdrželi následující vyjádření ke stížnosti:
tak už jsem sem psal a má stížnost byla čekání 3 měsíce na sedací soupravu korfu těd už jsou to 4 měsíce a stále nic už 3x mi bylo psano od okay že mi dorazí k určitému dni vždy jsem si vzal dovolenou v práci a pořad nic co je nejhorší že pořád slibují vše možné hlavně pani Lenka Bušová a vlastně po 4 měsících zjištuji že si ze mě celou dobu dělá srandu a žadná pohovka není ani na skladě a že výrobce ji asi ani nezačal vyrábět. Včera jsem tel na Jena nábytek oc šestka a tam mi vedoucí řekl že to není jeho problém i když jsem si tu sedačku u nich koupil ale je to problém výrobce a že jeho to nezajímá a že jestli mám problém tak mám objednávku stornovat po 4 měsících čekání. Rozhodl jsem se teda už objednávku stornovat a půjdu si koupit sedací soupravu ji nám jen sem na závěr píši tento obchod je to nejhorší co jsem se setkal jednání a vůbec jakákoliv písemná komunikace....vlasně žádná jen 3x kdy má přijít a pak nic nepřišlo.....NEDOPORUČUJI......
Vážený pane Rybáku,
velmi se omlouváme za prodloužení termínu dodání Vaší objednávky.
Pohovku budeme moci doručit nejdříve po 22.2.2018, aktuálně není skladem, vyčkáváme na doručení od výrobce.
Rádi Vám poskytneme kompenzaci, bližší informace Vám sdělíme telefonicky.
S pozdravem
OKAY CZ
Tak dnes je 26,2,2018 a volal jsem do Jebal nábytku a bylo mi řečeno že pohovka opět není a mam zavolat zase za 14 dní také jsem chtěl zrušit tento nesmyslný obchod ale v obchodě nevědí jak protože už 5 měsíců platím úvěr a ještě se s tím nesetkali.
Tak že asi budu muset vše předat státním organům aby se to konečně už nějak po cca 5 měsících dořešilo.
Co napsat na Jena nabytek oc šestka ano jsou tam nekvalifikovaný a neschopný zaměstnanci ale nad tím se dají zavřít oči, horší je že celá společnost okay neví vůbec nic o stavu objednávky tak že tyto dvě společnosti vůbec nespolupracují a každá vám říká něco jiného.....tak že cca 300km dohromady najetých km do oc sestka abych vždy nezjistil nic, 3dny dovolené kdy jsem čekal na pohovku, několik hodin provolaného kreditu a času.
Vážený pane Rybáku,
Vámi objednané zboží bylo expedováno na prodejnu.
Vyčkejte prosím na SMS výzvu k vyzvednutí.
Velmi se omlouváme za pozdní dodání zásilky.
S pozdravem
OKAY CZ
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.