Počet nahlášených stížností: | 60 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den,syn mi kupoval v Globusu 3 sáčky mandlí.Plátkové,loupané a ve slupce.Všechny sáčky jsem musela vyhodit,protože po otevření v nich bylo plno červů a pavučiny.Paragon mi nedal,a já to mám do Globusu daleko.Minimální trvanlivost u všech tří do června 2018.Zajímalo by mě,zda byly i jiné stížnosti.Děkuji,doufám,že mi odpovíte.Věřím,že za to nemůžete.S pozdravem Schneiderová
Nechci Vás obviňovat,mohlo se to stát v balírně,zajímalo by mě,zda byly i jiné stížnosti ohledně mandlí.
|
Tweet |
Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitelka by v tomto případě měla nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího.
Dozor nad nezávadností potravin neživočišného původu zase vykonává Státní zemědělská a potravinářská inspekce. Orgán dozoru je oprávněn po provedené kontrole provozovny při zjištěných nedostatcích, uložit podnikateli opatření k nápravě, popřípadě pokutu ve správním řízení. Pokud spotřebitelka o to požádá, mají dozorové orgány povinnost vyrozumět spotřebitelku do měsíce o postupu v dané věci. Pro zadání podnětu lze použít následující webový odkaz: www.szpi.cz
Vážená paní Schneiderová,
nejprve mi dovolte, abych se Vám jménem naší společnosti omluvila za kvalitativní nedostatek a vzniklé nepříjemnosti a také velkou prodlevu v odpovědi.
Upozornění ze serveru vašestižnosti.cz jsme dostali až 14.01. ve večerních hodinách, proto jsme Vám bohužel nereagovali dříve.
U žádného z výrobků ořechů či suchých plodů jsme v posledních měsících nezaznamenali podobný problém. Pokud by se jednalo o systémové pochybení u dodavatele, věříme, že v období vánočních svátků a konce roku, kdy dochází k několikanásobnému zvýšení odprodejů tohoto sortimentu, bychom obdrželi více zákaznických stížností.
Rádi bychom ale na tuto skutečnost upozornili našeho dodavatele, aby prověřil výrobní proces. Mohla byste nám napsat, o jakého dodavatele/značku se konkrétně jednalo? Předem děkuji.
Ráda bych Vás ubezpečila, že celý náš tým v Globusu udělá maximum, abyste nejen Vy, ale všichni naši zákazníci, byli v budoucnu s naší nabídkou a servisem spokojení a rádi se k nám vraceli.
Záleží nám na každém zákazníkovi, proto by nás velmi mrzelo, kdybyste na nás zanevřela.
S pozdravem
Váš Globus ČR
Hodnocení: