Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#20323Nedodaná zásilka - stížnost + reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

29 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.12.2017, před 7 lety

Petra Charvátová

Znění stížnosti

Dne 20.12.2017 jsem šla na poštu Praha 74 vyzvednout zásilku.Pracovnicí přepážky mi bylo řečeno, že jsem ji již převzala - toto tvrzení jsem popřela. Po dalších 10 minutách hledání mi pracovnice řekla, že mou zásilku vydali jiné ženě se stejným příjmením Charvátová.Šla jsem reklamovat k vedoucí pošty.Ta mi s neuvěřitelně arogantním chováním, celá vysmátá s hovorem téměř přes ramano řekla"..si podejte reklamaci..,se stala chyba, to se stane..."Žádné promiňe, omlouváme se...Tvrdila, že je v kontaktu s onou jinou Charvátovou a paní údajně zásilku vrátí v sobotu 23.12.2017. Toto tvrzení mi dala vedoucí pošty Praha 74 písemně s tvrzením, že se postará, aby mi byla zásilka doručena.
Bohužel 23.12.2017 se nikdo se zásilkou nedostavil a zmíněná vedoucí neměla opět ani trochu slušnosti, aby mi alespoň zatelefonovala!Prostě se nic neděje!!!Upozornila jsem vedoucí, že se jedná o dárek pro 5ti letou dceru, navíc o Osobní knížku, vytištěnou s údaji o datu narození dcery, jmény členů rodiny a rodinnými fotografiemi. Hodnota knížky (uhrazená předem na účet) je 798,-.Ale více mi vadí fakt, že se cizí lidé "hrabou" v osobních věcech mé rodiny.Odcházela jsem značně rozčílena, což se nedá bohužel říci o vedoucí pošty, která se mi smála do obličeje.
Jsem v kontaktu s Českou televizí a celou kauzu předávám do pořadu Černé ovce a jako námět na reportáž o aroganci pracovníků České pošty reportérům ČT 24.
Žádám napravení chyby, reklamuji dodání zásilky, reklamuji dodací lhůtu zásilky, stěžuji si na neskutečně arogantní chování vedoucí pošty a žádám omluvu za toto chování.
Celou věc přeposílám ještě v písemné podobě vedení GŘ České pošty a Českému telekomunikačnímu úředu (k provedení kontroly na poště Praha 74)i s přílohami (faktura, oznámení o uložení zásilky, mailová komunikace, písemné prohlášení vedoucí pošty).
Charvátová Petra


Produkt

RR 289760487 CZ


Požadované řešení

Dodání zásilky, náhrada škody a omluva za arogantní chování.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.1.2018 15:01, před 7 lety

V tomto případě je možno reklamovat předmětnou službu. Dle poštovních podmínek odesílatel nebo adresát mohou do jednoho roku od podání u kterékoliv pošty reklamovat, že podnik nesplnil povinnost podle uzavřené smlouvy nebo že při poskytování poštovní služby vznikla škoda. Kvalitu poskytovaných služeb může zákazník poštovních služeb reklamovat u kterékoli pošty, spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Jen tak lze docílit plnění závazků Českou poštou a zkvalitnění jejích služeb.

Reklamaci doporučujeme uplatnit prokazatelně písemně, například na stránkách České pošty jsou k dispozici formuláře, prostřednictvím kterých je možno reklamaci uplatnit. Dle čl. 41 odst. 8 poštovních podmínek České pošty má podnik na vyřízení reklamace, kterou zákazník uplatnil podle příslušného článku, třicet dní.

Jestliže by v rámci reklamačního řízení nedošlo k nápravě, může se spotřebitel obrátit na Český telekomunikační úřad, který je dozorových orgánem České pošty dle § 3 odst. 2 písm. a) zákona č. 29/2000 Sb., o poštovních službách. Námitku k ČTÚ máte právo podat dle § 6a odst. 1 téhož zákona nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.