Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,při zkončení balíčku internet na den neomezeně 23.12.2017 v 17.11hod není balíček zhozený ze sistému ani 24.12.2017 v 00.44,tím pádem není možný udělat novej balíček.Nechápu jak je tohle možný,jak si něco podobného můžete dovolit,na 4603 už dva měsíce poslouchám že je chyba v sistému,takhle si vážíte lidi co vám dávají peníze,já osobně vám platím dost velké částky,ale neustálé problémi mě přesvědčili ukončit vaší sim kartu,nedokáži pochopit jak je tohle možný,nebudu se ani zmiňovot o nevědomosti některých vašich operátoru,člověk chce ňákou službu a nemá jí,a neustále se to opakuje,budu rači své peníze dávat někomu jinému než vám,evidentně vám je jedno zpokojenost lidí co vám dávají peníze,a evidentně mé částky přesahujíci 3000 měsíčně vám sou lhostejné.
Naschledanou.
udělejte si pořádek
|
Tweet |
Pokud službu bylo možno využít jen částečně, anebo ji nebylo možno využít vůbec pro závadu technického nebo provozního charakteru na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se spotřebitelem, která je koncovým uživatelem, zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.
Spotřebitel by měl v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u podnikatele reklamovat a žádat nápravu (požadovat přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Způsob uplatnění reklamace za poskytnuté služby, včetně údajů o tom, kde a v jakých lhůtách lze reklamaci uplatnit, je povinnou součástí smlouvy uzavřené mezi spotřebitelem a podnikatelem.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.