Počet nahlášených stížností: | 13 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, již v listopadu jsem zakoupila balík na dobírku, i když jsem platila zásilku převodem na účet, s tím, že mi paní z Avonu sdělily, že až se připíše platba za dobírku, pošlou mi peníze zpět na účet. Dostala jsem formulář na vyplnění o vrácení přeplatku. Obratem jsem ho odeslala. Vyplněný a čekala, že se mi peníze přičtou na účet. Je to téměř měsíc a stále nic ani po dalších telelefonátech na avon centrum. Ani se mi nikdo po posledním hovoru neozval, i když mi to bylo slíbeno (volala jsem 20.12. ve 13:35). Penize mám na účtu Avon, kam jsem je nechtěla. Děkuji za kladné řešení Jirmusová
Vrácení přeplatku objednávka č.2463649
Prosím o vrácení přeplatku cele částky na můj vlastní bankovní účet. Děkuji Jirmusová P.
|
Tweet |
V situaci, kdy společnost bez právního důvodu zadržuje peněžní prostředky spotřebitelky, se jedná o tzv. bezdůvodné obohacení. K jeho vydání je společnost povinná dle § 2991 odst. 1 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Jestliže je řešení prosřednictvím telefonu bezvýsledné, může spotřebitelka zvolit komunikaci písemnou formou - doporučeným dopisem, nejlépe s dodejkou. Více informací a interaktivní formulář je možné nalézt zde: https://www.dtest.cz/clanek-3510/vyzva-k-vydani-bezduvodneho-obohaceni.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den, paní Jirmusová,
přeplatek Vám byl zaslán zpět na Váš účet dne 28. 12. 2017.
S přáním příjemného dne
Ivana Krejčová
Spotřebitelka nám sdělila totožnou informaci jako společnost. Stížnost proto uzavíráme.