Společnost


MORION FILM, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:10
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#2033Neoprávněné upomínky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 7 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.01.2014, před 11 lety

Pavel Jobánek

Znění stížnosti

Dobrý den, mám u firmy Mario Film,s.r.o. nevyřízené pohledávky.
Firmě jsem v průběhu působení uhradil cca 2 vratné kauce a měl jsem od ní nevyplacené provize z doporučených zákazníků ve stovkách korun za několik měsíců.
Ze začátku provizi promítli jako slevu ve faktuře.
Pak to zrušili..!
Ke konci působení jsem volal do firmy a chtěl vyřešit nějaký souhrn a bylo mi řečeno že se to v poslední faktuře vše promítne.
Ve faktuře nic nebylo, jen dlužná částka za volání.
Vše jsem si spočítal a zjistil, že firma dluží peníze mě...
A od té doby mi chodí jen upomínky za neuhrazenou fakturu.
A firma mi již nebere telefon a neodpovídá na mail a nesnaží se o žádnou komunikaci..!!


Produkt

telefoní operátor Ekolektiv (privátní sít)


Požadované řešení

Komunikace a vyrovnat fakturace


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.2.2014 13:10, před 11 lety

Pokud jsou mezi zákazníkem a společností vedeny různé pohledávky, doporučujeme písemně zaslat společnosti započtení vzájemných pohledávek. I přes to, že společnost nepřebere poštu, považuje se za doručenou od prvního dne, kdy jí společnost na uvedené adrese převzít mohla.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.8.2014 21:11, před 10 lety

Společnost MORION FILM, s.r.o. byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.
Spotřebitelé mají nadále možnost pokračovat v řešení sporu v občanskoprávním řízení. Před samotným případným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.