Počet nahlášených stížností: | 9 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 11.9.2017 jsem od spol. Lavaggio affario - drogeriezdovozu.cz zakoupil drogistické zboží, 18.9. jsem za zboží zaplatil převodem částku 1.604,-Kč , 27.9. jsem poslal první dotaz kdy pošlou zaplacené zboží, reakce žádná, 2.10. další urgence, to slíbili že v tom týdnu zboží pošlou, 8.10. další urgence, reakce z jejich strany žádná, 10.10. další urgence s tím že pokud zboží nepošlou následující den, odstupuji od smlouvy, reakce žádná. 19.10. jsem zaslal odstoupení od smlouvy i s objednávkou a potvrzením o platbě - mailem i poštou, na mail reagovali že odstoupení od smlouvy akceptují a že odstoupení poštou nemusím posílat, odstoupení od smlouvy poštou se mi vrátilo. 8.11. jsem poslal dotaz, kdy mi pošlou peníze zpět, reakce žádná. 14.11. jsem poslal další dotaz s požadavkem o vrácení platby, a s tím že zvažuji podání trestního oznámení, reakce žádná.
Drogerie, prací prostředky
Vrácení platby
|
Tweet |
Pokud byla kupní smlouva uzavřena distančním způsobem (přes internet, telefon, atd.), má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodů ve lhůtě čtrnácti dní od převzetí zboží (nebo i před jeho převzetím). Toto ustanovení na ochranu spotřebitele je v právní úpravě zakotveno z důvodu, že se kupující nemůže se zbožím seznámit před uzavřením smlouvy. Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, vrátí mu prodávající bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal. Více informací o odstoupení od smlouvy bez udání důvodu je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3283/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-uzavrene-pres-internet-ci-po-telefonu. Nevrátí-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, má spotřebitel možnost navíc žádat zákonný úrok z prodlení.
Nebude-li možné vyřešit spor smírnou cestou, má spotřebitel možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.