Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, na začátku 11a 12 měsíce 2017 jsem si nechala poslat 3 balíky zboží.A z pobočky Dobřejovice na návsi mi nebyly poslány ani výzvy.Když jsem urgovala odesílatele o neposlání zboží vždy jsem zjistila že je zboží na poště už dávno uložené a čeká na vyzvednutí.To by mě ani tak nenaštvalo, ale když si přejdete pro výzvu na první balík a vám byl vydán balík druhý a vy pak urgujete odesílatele tak to už je opravdu moc.Dnes jsem opět urgovala odesílatele a ten mi pět poslal podklady o balíku a čert to vem představte si ze je uložený na poště ale já bohužel už o tom nevím.Byla bych moc ráda kdyby se má stížnost dostala k někomu kdo ji nezahodí a něco udělá s poštou v Dobřejovicích na návsi.Děkuji Raddová Petra
Naprava do budoucna.
|
Tweet |
Podnik je povinen se o doručení prokazatelně pokusit a následně o uložení zásilky informovat. Pokud tak neučiní, je možné podat stížnost přímo poště.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman