Počet nahlášených stížností: | 682 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zdravím rád bych se zeptal zda je možnost vypovědět členství u této seznamky která stejně vůbec nefunguje prostřednictvím pouze emailu. Jelikož jsem četl, že fax a pošta byla problémová na vypovězení. Nejlepší řešení pro mne by byla možnost emailu.
Moje ID je2HSEBP99
email- Keramlatsod@seznam.cz
Služby nevyužívám a bohužel jsem přehlédl, že je smlouva automaticky prodlužována. Jsem ochoten uhradit poplatek přes 2000 korun avšak nebyl jsem na prodloužení nijak upozorněn a nemohl jsem tedy patřičně reagovat. Žádám tedy o zrušení mého účtu tak rychle jak jen to bude možné. Děkuji.
Zrušení účtu
Zrušení účtu, smazání všech mých dat.
|
Tweet |
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti Interdate S.A. (dále jen VOP) se placený smluvní vztah na určité období automaticky prodlužuje o zvolené nebo uvedené období, pokud není 14 dní před uplynutím původního období vypovězen. Smluvní závazek je možné i poté vypovědět, spotřebitel však dle VOP nemá právo na vrácení platby, kterou již provedl. Výpověď lze zaslat ve stanovené výpovědní lhůtě prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu a jakožto důkaz o provedeném vypovězení smlouvy lze společnosti následně přeposlat výpovědní email, či kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení pošty o odeslání výpovědi formou dopisu.
Pokud spotřebitel výpověď smlouvy zaslal společnosti prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušel zaslat (např. formou uváděné emailové adresy nebo faxu), ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí společnosti prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení smlouvy.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Lucemburska, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
ID: 2HSEBP99
Přejeme Vám dobrý den.
Dle našich informací Vás již ve výše uvedené záležitosti kontaktovalo ke dni 26/12/2017 Zákaznické centrum C-date – překontrolujte si prosím svou schránku a reagujte na přijatý email,
děkujeme Vám.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.