Společnost


Bell Technology spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#2034Reklamace tabletu Emgeton

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 rok 1 měsíc 23 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
29.01.2014, před 11 lety

Stanislav Kutil

Znění stížnosti

Koupil jsem tablet u firmy AAAMOBIL, s.r.o., Křížová 10, Šternberk, 785 01 IČ:26796953 (www.profizona.cz)a firma k 25.9.2013 skončila a reklamace bylo možné řešit u společnosti BELL TECHNOLOGY,Sezemická 8, VGP park - hala A4,Horní Počernice. Tato společnost je také bohužel v insolvenci. Nemám tedy kde reklamovat zboží.


Produkt

Nelze reklamovat tablet výrobce EMGETON CONSUL 11_20130116.224104


Požadované řešení

Uplatnit reklamaci na zakoupené zboží a přeinstalaci softwaru v rámci záruky.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.3.2014 12:31, před 11 lety

I když je společnost v insolvenčním řízení, může dle § 111 insolvenčního zákona může jednat v rámci obvyklého hospodaření, tudíž i vyřizovat reklamace. Doporučujeme nástupnické společnosti zaslat doporučený dopis s reklamací a prozatím neodesílat zboží. V případě, že společnost neodpoví nebo nabídne vrácení peněz, bude nutné tuto pohledávku přihlásit do insolvenčního řízení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.