Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#20347Špatně vydaná, posléze ukradená zásilka a špatně vyřízená reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 hodiny 54 minut

Detail stížnosti

Publikováno
27.12.2017, před 7 lety

Petra Koubová

Znění stížnosti

Tuto zásilku jsem odeslala 13.12.2017, následující den (t.j.14.12.2017) mi byl doručen e-mail o předání zásilky příjemci, který mi ale 15.12.2017 dal vědět, že zásilku nepřevzal, protože ji na poště prý omylem vydali někomu jinému a ať prý balíček prostě pošlu znovu (toto bylo sděleno příjemci na poště). Když se příjemce domáhal vysvětlení, jak je možné vydat doporučenou zásilku jiné osobě, odpovědi se nedočkal a výdejku na poště nenašli. Nakonec se ale zásilka našla a v systému se objevilo její opakované doručování. K tomu však nedošlo, protože (jak vysvětlila pošta příjemci), zásilku někdo ukradl.

Podala jsem tedy dne 19.12.2017 na poště reklamaci č. RL17113205.
Až dnes, 27.12.2017, mi přišlo od pošty vyjádření, že prý reklamace je nedůvodná, protože zásilka byla předána příjemci přímo v bytě. To mě zarazilo, protože v systému je stále u zásilky uvedené její doručování.
Nyní mám dojem, že z nás někdo dělá hlupáky, protože pošta se v reklamaci vyjádřila k zásilce č. RR165736769CZ, která byla dle dodejky, kterou mi do přílohy naskenovali, vydaná dne 24.11.2017, to je o téměř 3 týdny dříve, než jsem posílala reklamovanou zásilku.

Nejraději bych si stěžovala i na toho, kdo reklamaci vyřizoval, protože se to celé ještě táhne kvůli svátkům, které máme s příjemcem "dodané" zásilky nepříjemně okořeněné.


Produkt

RR135869639CZ


Požadované řešení

Peněžní náhrada ztracené zásilky
Kompenzace ztraceného času mého i příjemce, který jsme strávili vyřizováním této věci, a nakonec obdrželi vyjádření k měsíc staré zásilce


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.12.2017 14:14, před 7 lety

Odesílatel nebo adresát mohou do jednoho roku od podání zásilky u kterékoliv pošty reklamovat dodání. Na základě reklamace podnik zjistí, zda a jak byla poštovní zásilka dodána. Podnik přijme reklamaci jen za podmínky, že reklamující předloží podací stvrzenku. Jestliže se neprokáže, že reklamovanou poštovní zásilku obdržela některá z osob, které byly podle uzavřené smlouvy oprávněny ji převzít, považuje se poštovní zásilka za ztracenou. Poté se postupuje dle ustanovení o náhradě škody.

Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může spotřebitelka do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.