Společnost


EIFFEL OPTIC, a.s.

Počet nahlášených stížností:16
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#20348Nevyřízení žádosti-vrácení rozdílu ceny

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 25 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.12.2017, před 7 lety

Dagmar Hasnedlova

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne 30.10.2017 jsem zakoupila sluneční brýle v Hypermarketu Globus, Chotíkov u Plzně. Byla jsem v obchodě poprvé. Prodej probíhal tak, že jsem si měla vybrat z vitríny před sebou a pak se mi prodavačka na mou žádost věnovala. Ani jsem si nevšimla nabídky brýlí na stojanu za mými zády. Nabídnut mi nebyl. Byly tam brýle levnější. Prodej pak probíhal bez nabídky možnosti slev. Doma jsem zjistila, že jsou pro mne brýle příliš tmavé a nejsou mi venku tak příjemné, jak jsem zvyklá. Na web. stránkách obchodu jsem následně zjistila, že mám nárok na slevu např. za vstupenku do divadla, kterou jsem měla i k dispozici. Druhý den jsem navštívila prodejnu a zjistila, že mohu jednat pouze s vedoucí. Tu se mi podařilo kontaktovat až po její dovolené dne 2.11.2017. Vrácení zboží prý není možné ani do druhého dne, jen výměna.
Vybrala jsem si jiné brýle a požádala o vrácení rozdílu a slevu za vstupenku dodatečně z účtenky za jiné brýle. To však nešlo hned. Sepsali jsme žádanku na centrálu do Prahy. Kopii jsem neobdržela. Po telefonických urgencích mi bylo sděleno, že mám počkat, že mi dají vědět.
Do dnešního dne (27.12.2017) nemám ani odpověď, ani vratku rozdílu ceny, ani doklad za nové brýle.
Mám nárok i na slevu ze zdravotní pojišťovny VoZP. Ani tuto základní informaci jsem nedostala.
Nejsem s jednáním prodejny Eiffel Optic, a.s. spokojena. Strategie obchodu je prodat drahé zboží, rychle a pokud možno bez slevy.


Produkt

Sluneční obruby plastové č. 804332, cena 2940,-, účtenka PG09420, č.fiše PG71249-S


Požadované řešení

Vyřízení mé žádosti dle zápisu na prodejně.
Vystavení nového dokladu včetně slevy za vstupenku (na webu obchodu uvedeno max. 350 Kč), vrácení rozdílu peněz za výměnu brýlí na uvedený účet (dle sepsané žádosti). Termín okamžitě.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.1.2018 17:22, před 7 lety

V případě koupě zboží v kamenné prodejně nemá spotřebitel právo na odstoupení od smlouvy jako v případě koupě zboží přes internet. Jestliže tedy prodávající umožňuje výměnu či vrácení zboží, umožňuje to nad rámec svých zákonných povinností. I další produkty typu slev apod. poskytuje společnost dle své obchodní strategie.

Pokud ale již něco takového nabízí, měla by služby i slevy skutečně poskytovat. Jinak by se mohlo jednat o tzv. klamavé konání, které patří mezi zákonem o ochraně spotřebitele zakázané nekalé obchodní praktiky. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.3.2018 20:51, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.