Počet nahlášených stížností: | 466 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 8 |
Dobrý den, jsem pravidelným nakupujícím v supermarketu Tesco v Rajhradě. Jsem velmi klidný a chápavý člověk, ale dnes už jsem nevydržela. U naprosté většiny mých návštěv tomto obchodě se setkávám se špatně umístěnými cenovkami (např. u pomerančů je cenovka s jablky), po obchodě jsou rozestavené "doplňovací regály", někdy se kolem nich sotva dá projet. Krabice od již doplněného zboží jsou poházené okolo. Dnes jsem si koupila jogurty, u kterých byla cenovka, že jsou v akci, čili za sníženou cenu. Po zkontrolování účtu po zaplacení jsem zjistila, že mi byla naúčtována plná cena. Toto se mi stalo už jednou u jiného zboží a jednou mi dokonce řekli, naštěstí ještě před zaplacením, že toto zboží už v akci není, jestli ho chci. Proč tedy u něj měli uvedenou akční cenu? Na toto mi paní pokladní jen pokrčila rameny.
Důsledná kontrola umístění cenovek a jejich správnost (cena obvyklá, akční cena).
Zřejmě je třeba lepší organizace práce při doplňování zboží.
|
Tweet |
Dle § 12 zákona o ochraně spotřebitele má být spotřebitel infomován o konečné ceně výrobku, přičemž uvedená cena nesmí vzbuzovat zdání, že je nižší než ve skutečnosti. V takovém případě lze podat podnět České obchodní inspekci.
Vnitřní uspořádání provozovny není právně postižitelné.
Vzhledem k tomu, že v tomto případě nevznikl konkrétní spor, bude řešení stížnosti ukončeno.