Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#20350Poplatek za službu, kterou nevyužívám

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

30 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
27.12.2017, před 7 lety

Václav Horníček

Znění stížnosti

Dnes 27.12.2017 mi byla doručena SMS, že mi bude za připojení k internetu účtováno 29 Kč. Toto není poprvé. Telefon mám nastaven na připojení přez Wi-Fi a jinak se nepřipojuji. Tudíž nechápu, za co si strháváte moje peníze. Mám předplacenou kartu. Až na ní dojdou díky vám peníze, tak jí hodím do kamen a předu jinam.


Požadované řešení

Byla by z vaší strany dobrá omluva a vrácení peněz a ujištění, že se toto již nebude opakovat.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.12.2017 13:31, před 7 lety

Spotřebiteli v tomto případě doporučujeme uplatnit reklamaci vyúčtování, a to nejlépe písemně, případně jinou formou, která zachytí obsah reklamace pro pozdější reprodukci. Reklamaci na vyúčtování ceny je účastník oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu, jinak právo zanikne. Podání reklamace nemá odkladný účinek vůči splnění povinnosti uhradit vyúčtovanou cenu.

Operátor je povinen vyřídit reklamaci na vyúčtování ceny bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.12.2017 14:44, před 7 lety

Dobrý den,

připojení k internetu bylo účtováno z toho důvodu, že telefon datovou aktivitu vykazoval (např. aplikace na pozadí). Na Vašem telefonním čísle jsem Vám aktivoval službu "Upozornění na placené připojení k internetu" - s touto službou se telefon připojí pouze v případě, kdy připojení sám potvrdíte.

V rámci vstřícnosti jsem Vám formou kreditu vrátil 87 Kč za 3 připojení, ke kterým došlo v posledním měsíci.

S pozdravem
Petr Mišurec, Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.1.2018 09:55, před 7 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
26.1.2018 13:47, před 7 lety


Václav Horníček

Hodnocení:

Komentář: Stížnost byla vyřízena ještě v den podání. Děkuji.