Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dnes 27.12.2017 mi byla doručena SMS, že mi bude za připojení k internetu účtováno 29 Kč. Toto není poprvé. Telefon mám nastaven na připojení přez Wi-Fi a jinak se nepřipojuji. Tudíž nechápu, za co si strháváte moje peníze. Mám předplacenou kartu. Až na ní dojdou díky vám peníze, tak jí hodím do kamen a předu jinam.
Byla by z vaší strany dobrá omluva a vrácení peněz a ujištění, že se toto již nebude opakovat.
|
Tweet |
Spotřebiteli v tomto případě doporučujeme uplatnit reklamaci vyúčtování, a to nejlépe písemně, případně jinou formou, která zachytí obsah reklamace pro pozdější reprodukci. Reklamaci na vyúčtování ceny je účastník oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu, jinak právo zanikne. Podání reklamace nemá odkladný účinek vůči splnění povinnosti uhradit vyúčtovanou cenu.
Operátor je povinen vyřídit reklamaci na vyúčtování ceny bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
Dobrý den,
připojení k internetu bylo účtováno z toho důvodu, že telefon datovou aktivitu vykazoval (např. aplikace na pozadí). Na Vašem telefonním čísle jsem Vám aktivoval službu "Upozornění na placené připojení k internetu" - s touto službou se telefon připojí pouze v případě, kdy připojení sám potvrdíte.
V rámci vstřícnosti jsem Vám formou kreditu vrátil 87 Kč za 3 připojení, ke kterým došlo v posledním měsíci.
S pozdravem
Petr Mišurec, Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení:
Komentář: Stížnost byla vyřízena ještě v den podání. Děkuji.