Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#20353Ukončenie PREMIUM členství

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 den

Detail stížnosti

Publikováno
27.12.2017, před 7 lety

Ľuboš Slávik

Znění stížnosti

Dňa 6.12.2017 som si aktivoval službu PREMIUM na portáli AcademicSingles na jeden mesiac za čiastku 156 CZK. Služba v sebe skrýva automatickú prolongáciu členstva a veľmi nevýhodné podmienky na jej zrušenie. V informačnom maily mám garantované spoločnosťou, že zrušiť prolongáciu môžem nejpozději do 4 dní před vypršením předplaceného období, čo je do 2.12.2018 Žiadosť o zrušenie prolongácie podávam 27.12.2017.

Touto formou by som rád dal spoločnosti be2 najavo, že si viac neprajem využívať ich služby a chcem, aby mi PREMIUM členstvo nebolo predĺžené. Vyslovene a aj písomnou formou som ich informoval. E-mail ktorý majú uvedený vo VOP na ktorý mám odvolanie podať však je neplatný a nedá sa naň e-mail poslať. Preto som použil nejaký iný, pri ktorom však nemám istotu, že dostanem reakciu. Keďže spoločnosť be2 si vyhradzuje 3 dni na samotné reakcie zákazníckeho servisu, aj touto formou chcem spoločnosť informovať, že som jednoznačne a vyslovene podal žiadosť na zrušenie automatickej prolongácie v dostatočnom predstihu a akékoľvke predĺženie členstva či stiahnutie peňazí z môjho účtu bude v rozpore s mojou včasnou žiadosťou a proti zmluvným podmienkam.


Produkt

PREMIUM členství na portáli AcademicSingles


Požadované řešení

zrušenie PREMIUM členství na portáli AcademicSingles a nevymáhanie poplatku za nechcenú prolongáciu PREMIUM členstva


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.12.2017 13:15, před 7 lety

Pokud spotřebitel výpověď placeného členství ve stanovené výpovědní lhůtě zašle prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu výpovědní email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení VIP statusu v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
28.12.2017 10:19, před 7 lety

ID: UJZZPB27


Přejeme Vám dobrý den.

Dle našich informací Vás již v uvedené záležitosti k včerejšímu dni (t.j. 27/12/2017) kontaktovalo Zákaznické centrum Academic singles – překontrolujte si prosím svou schránku a reagujte na přijatý email,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
28.12.2017 14:03, před 7 lety


Ľuboš Slávik

Hodnocení:

Komentář: Predĺženie členstva bolo zrušené bez komplikácii a ústretovo, predovšetkým vďaka tomu, že som sa včas zbadal a začal riešiť zrušenie zmluvy v dostatočnom predstihu. Podmienky spoločnosti be2 stále považujem za vysoko neseriózne a podvodnícke, v neprospech zákazníkov.