Společnost


František Rada

Počet nahlášených stížností:56
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#20354Zkažené vánoce

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 25 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.12.2017, před 7 lety

Marián Jehlár

Znění stížnosti

Dne 11. 12. 2017 jsem na stránkách www.vyprodej.cz objednal zboží v hodnotě 1192 Kč. Hned mi přišel email s potvrzením objednávky, ale bez jakýchkoli dalších informací. Naštěstí jsem peníze neposlal předem, ale objednal jsem na dobírku. Dne 15. 12. 2017 přijela pošťačka a dovezla mi balík na dobírku. Posílá jiné věci jen né to co jsem si objednal. V balíku bez faktury chyběly ponožky. Místo otvíráku na víno, otvírák na konzervy. Místo multifunkční skládací vojenské lopatky, dětská lopatka. Místo ručního posilovače, gumoví kroužek. To vše zabaleno v černém pytli na odpadky. Katastrofa. Telefon je stále nedostupný, na mail nikdo nereaguje. Ptal jsem se kolegu ze Zásmuk a ten ho nezná. Jsou to podvodníci.


Produkt

Posílá jiné věci jen né to co jsem si objednal.


Požadované řešení

Odstoupení od smlouvy. Výměna zboží osobně v Zásmukách.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.1.2018 17:26, před 7 lety

Bylo-li odstoupeno od kupní smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů bez udání důvodu, má prodávající povinnost vrátit spotřebitelovi všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy. Prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky spotřebitelovi dříve, než mu spotřebitel zboží předá nebo prokáže, že zboží bylo prodávajícímu odesláno. Jak již ale uvedl spotřebitel v popisu stížnosti, zboží bylo prodávajícímu již doručeno. Prodávající je tak povinen vydat spotřebitelovi peněžní prostředky, které od něj přijal v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy. Neučiní-li tak ve výše uvedené lhůtě, má spotřebitel navíc možnost žádat zákonný úrok z prodlení.

Pokud bylo takto odstoupeno od smlouvy, ale podnikatel stále nevrátil spotřebitelovi peněžní prostředky, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.3.2018 20:18, před 7 lety

Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.