Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobry den muzu vas poprosit o zruseni vsech zasilek od vasej spolocnosti a vymazani mojej adresi a jena z vasej databazi.Nevi odkud ste vzali moje cislo ale z nicim takovim sem nesuhlasil ohladom zasilani neakeho zbozi na moji adresu. balik vam bude vracen spet a nic takoveho si neprajem aby ste mi zasilali zadnu zmluvu jsem zvama nepodpisal. dekuju za pochopeni kuchta
Byl by jsem rad o vymazani mych udajou z vasej databazy a nasledne zrusit posielanie noveho zbozi na moji adresu Harrachovska 326/10 dekuju Kuchta Emil
|
Tweet |
Od kupní smlouvy uzavřené po telefonu je možné odstoupit bez udání důvodu do 14 dní od převzetí prvního balíčku, v souladu s § 1829 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Po uplynutí této lhůty je možné dalšímu plnění zamezit výpovědí smlouvy. V případě výpovědi je třeba splnit veškeré smluvní povinnosti až do účinnosti této výpovědi.
Podle Všeobecných obchodních podmínek (VOP) společnosti Helvetia Apotheke je každých 20 dní kupujícímu zasíláno nové zboží, a to až do doby, kdy kupující smlouvu vypoví. Výpověď je dle VOP možné zasílat na kontaktní adresu zákaznického oddělení: Helvetia Apotheke, PO BOX 86, 102 00 Praha 102.
Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce odstoupení od smlouvy, výpovědi smlouvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči společnosti takové právní jednání účinné.
Spotřebitel rovněž může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.
Dobrý den.
Pod uvedenými adresními údaji jsme nenašli žádný aktivní zákaznický účet.
Prosíme o zaslání zákaznického čísla, které je uvedeno na zásilkách, případně o celou adresu, na kterou byla objednávka učiněna.
Dovolujeme si upozornit, že tento portál slouží k řešení případů, u kterých zákazníci mají pocit, že jejich požadavku nebylo vyhověno.
Toto je naprosto standardní požadavek spadající do kompetencí zákaznické linky, tak se pro příště prosím obracejte přímo tam, záležitost může být vyřešena bez zbytečné prodlevy.
Děkujeme
zákaznický servis
Helvetia Apotheke
tel. 234 099 888
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.