Společnost


ČESKÝ MINCOVNÍ OBCHOD

Počet nahlášených stížností:76
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

48%
52%
Toto skore je založeno na 27 stížnostech.

#2036Mincovní obchod

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 20 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
29.01.2014, před 11 lety

Irena Sochorová

Znění stížnosti

Hezký den,prosím,poradte,manželovi neustále chodí mince z Plzně,nevím jak to udělat,aby manžela vyškrtli z databáze...Moc děkuji Sochorová


Požadované řešení

prosím o radu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.2.2014 03:08, před 11 lety

Pokud došlo k objednávce dopisem, telefonicky nebo přes internet, má právo spotřebitel od smlouvy odstoupit dle § 53 odst. 7 občanského zákoníku. V případě, že mu chodí zboží, které si neobjednal, není povinný jej platit, ani o něm dodavatele vyrozumět. Pokud by chtěl prodejce doplatit cenu zboží, musí i prokázat jeho doručení, což nelze, pokud jej posílá jako obyčejnou zásilku. V případě, že chodí zboží doporučeně nebo na dobírku a nebylo objednáno, doporučujeme nepřebírat a pouze informovat prodejce, že k objednávce nedošlo, tudíž žádné zboží nebude převzato ani hrazeno.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.8.2014 15:28, před 10 lety

Společnost Český mincovní obchod nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.