Počet nahlášených stížností: | 711 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 22 |
Dobrý den koupil jsem vůz který měl najeto 84 tis. Bylo i s pojištěním kvůli kterému nešlo dát slevu protože cituji prodejce aaa v Kolíně. Máte tam pojistku která se vztahuje na dražší opravy jako třeba spojka. Když po třech měsících začla spojka klouzat kontaktoval jsem aaa a samozřejmě najednou se pojistka na spojku nevztahuje. Takže u aaa koupíte předražené auto se skrytou závadou a zákazník je v čr proti podvodníkům bezmocny
2af 5797
Zaplacení opravy sponky v ceně 20 tis
|
Tweet |
Co se týče pojištění představuje garanci na mechanický stav vozu dle sjednaných pojistných podmínek. Pojistné plnění je poskytováno v souladu s podmínkami konkrétní pojistné smlouvy.
Zatímco odpovědnost za vadné plnění se vztahuje k ujednání ve smlouvě a k vadám, které jsou na zboží v době převzetí a prodávající na ně neupozornil. Při koupi ojetého vozidla platí (stejně jako u kterékoli použité věci), že spotřebitel nemůže reklamovat zboží pro vady odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou věc měla při převzetí kupujícím podle § 2167 písm. c) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Ale i v tomto případě musí vozidlo vykazovat takové vlastnosti, které si smluvní strany sjednaly.
U ojetých automobilů hraje velkou roli při posuzování odpovědnosti za vady obsah smlouvy. Prodávající totiž neodpovídá za vady, na které kupujícího před uzavřením smlouvy prokazatelně upozornil (v daném případě je podstatné, že vada nebyla uvedena v předávacím protokolu). Také se záruka nevztahuje na vady, které odpovídají opotřebení automobilu vzhledem k jeho stáří či míře používání předchozím vlastníkem.
Při uplatnění reklamace použité věci může spotřebitel žádat odstranění vady opravou. Není-li to však možné, může spotřebitel od kupní smlouvy odstoupit. Místo těchto uvedených způsobů nápravy může spotřebitel také požadovat přiměřenou slevu.
Pojištění by mělo krýt i opravy, které jsou vyvolány např. poškozením. Vždy ovšem záleží na rozsahu sjednaného pojistného plnění. Šetření pojistné události je skončeno sdělením jeho výsledku osobě, která uplatnila právo na pojistné plnění. Spotřebitel může následně požádat o zdůvodnění zamítnutí pojistného plnění. Toto zdůvodnění musí být v písemné formě a mělo by z něho být jasné, proč bylo pojistné plnění zamítnuto.
K mimosoudnímu řešení sporů mezi pojišťovnou a spotřebitelem (pojistníkem, pojištěným, oprávněnou osobou) v neživotním pojištění je příslušná Česká obchodní inspekce. Českou obchodní inspekci lze kontaktovat na adrese: Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát - oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2. Více informací naleznete na www.coi.cz, Email: adr@coi.cz, Web: adr.coi.cz.
Podmínkou zahájení postupu mimosoudního řešení sporu před Českou obchodní inspekcí je skutečnost, že se stěžovateli nepodařilo vyřešit spor přímo s pojišťovnou.
Vážený pane Růžičko,
Vaši záležitost jsem prověřila s kolegy z reklamačního oddělení. Ve Vašem případě se jedná o vadu, která vychází z předchozího užívání a opotřebení vozidla. Při koupi jste také obdržel předávací protokol k vozidlu, v němž jste byl se stavem vozu srozuměn. Za uvedenou vadu tak společnost nenese odpovědnost.
S pozdravem Jitka Míková, AAA AUTO
Ano obrdžel jsem předávací protokol ve kterém se uvádí že spojka má hladký chod a ne že je na výměnu a klouže. To je vaše první lež další lež je když vůz prodáváte a slibujete lidem jak spojka spadá do ¨vašeho pojištění. Je mi jasné že to nezaplatíte protože jste podvodníci a ne obchodníci. Jen chci aby co nejvíc lidí vidělo vaši pravou tvář. Růžička
Dobrý den,
podle toho, co jsem zjistila, jste závadu nechal opravit před tím, než byla reklamace vůbec uplatněna. Po prověření společnost trvá dále na původním výsledku reklamace. Z naší strany již není nic dalšího k doplnění.
S pozdravem Jitka Míková, AAA AUTO
Dnes sem jel vůz prodat ak vám do aaa a sami jste si přišli na další skrytou závadu na voze a to vytahaný rozvodový řetěz. To jsem na vás ted zvědavy.Koukám že vaše podvodnictví nezná meze.Jedte jako kolektiv do německa k nějakému turkovi co ma autobazar aby vás naučil se chovat k zákazníkum. Já mezitím kontaktuji právníky
Jak jsme ji uváděli, aby prodávající za vady neodpovídal, musel by je kupujícímu prokazatelně sdělit před uzavřením smlouvy. Záruka si sice obecně nevztahuje na vady, které odpovídají opotřebení automobilu vzhledem k jeho stáří či míře používání předchozím vlastníkem.
Pod opotřebení vozidla však nelze skrýt závady zásadního charakteru, což je právě spojka na konci životnosti. Pokud je navíc uvedeno, že má spojka hladký chod, ale ve skutečnosti již prokluzuje, jedná se velmi pravděpodobně o klamavé konání, které je nekalou obchodní praktikou ve smyslu § 4 a 5 zák. č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.
Dobrý den,
zmiňovanou závadu, kterou jste reklamoval, jste nechal opravit před samotným podáním reklamace. Pokud se vyskytla další závada, jak píšete - doporučuji znovu reklamovat tuto novou závadu. Původní záležitost byla uzavřena a ze strany společnosti již není nic dalšího k doplnění.
S pozdravem Jitka Míková, AAA AUTO
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.