Počet nahlášených stížností: | 22 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
u zmiňované společnosti jsem se zaregistroval a zakoupil si zkušební balíček na 3 dny. Po této době se automaticky strhává platba za každý měsíc, kdy předplatné nebylo zrušeno. Předplatné však zrušit ani nejde, po absolvování všech kroků zbyl poslední a to sice zavolat na linku 800 144 344, která však nefunguje. Po každém dovolání se akorát ozvala hudba s prosbou o čekání spojení, které však nenastalo ani po několika minutách. Domnívám se tedy, že je toto akorát způsob, jak zabránit zrušení předplatného už tak podvodné stránky. Službu jsem zakoupil přes platební kartu.
Poté, co jsem po několika pokusech dovolat na zákaznickou linku, jsem společnost kontaktoval jak přes internetové stránky a jejich kontaktní formulář, tak přes uvedenou elektronickou poštu (support@zhavenoci.cz)
Dálé bych rád uvedl, že společnost nemá ve všeobecných podmínkách uvedeno ID číslo.
S pozdravem a přáním hezkého dne N. A.
Seznamka
Vrácení peněz, zrušení předplatného, odstranění účtu.
|
Tweet |
Není možné, aby společnost fakticky neumožňovala, popřípadě úmyslně bránila využití některé z uvedených forem ve svých všeobecných obchodních podmínkách pro ukončení smluvního vztahu, pokud se k tomu sama svým výslovným prohlášením zavázala.
Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, odstoupení od smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen.
Pokud spotřebitel zrušení členství zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné e-mailové adresy, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu výpovědní e-mail, a tím prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení smlouvy v souladu s všeobecnými obchodními podmínkami společnosti.
Z důvodu předběžné opatrnosti může spotřebitel zažádat svoji bankovní společnost o blokaci platební karty, kterou použil pro zaplacení členství. Blokace platební karty však může být spojena s určitým poplatkem.
Spotřebiteli dále doporučujeme využít služby chargeback, kterou poskytuje většina evropských bankovních společností ve spolupráci s vydavateli platebních karet. Jedná se o služby, kdy bankovní společnost vrátí podvedenému spotřebiteli peněžní prostředky zpět na účet a následně si jejich vymáhání po obchodníkovi zajistí sama. Více o této službě naleznete na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3189/esc-kdy-je-lepsi-platit-kartou.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, má spotřebitel možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.