Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 20.12.2017 jsem podávala doporučený dopis na poště v Havířově 1,který potřebuji mít doručený 31.12.2017,dnes je 27.12.2017,dopis stále leží na podací poště.Už opravdu nevím,na koho se obrátit,kdo je schopný tuto problematiku ČP řešit.ZAMĚSNTNANCI A VEDENÍ POŠTY TO URČITĚ NENÍ !!! VČ.OMBUDSMANKY!!
RR210394047CZ
nutnost doručení do konce roku 2017 v RUKOU příjemce!!!
|
Tweet |
U typu zásilky doporučené psaní bohužel Česká pošta negarantuje dobu dodání jako v případě balíku do ruky (Garance doručení následující pracovní den po podání).
Pro doporučené psaní uvádí podnik v poštovních podmínkách doručení kamkoli v ČR obvykle následující pracovní den po podání.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman