Společnost


HP TRONIC, s.r.o. (dříve DATART INTERNATIONAL,a.s.)

Počet nahlášených stížností:253
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:18
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#20369Záměna zehlicky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 24 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.12.2017, před 7 lety

Simona Muronova

Znění stížnosti

Datart OV Nová Karolína Jantarová 70200 0strava.
Značka tefal easygliss 10Fw3910EO parní žehlička a tefal access easy Fv1542R3 napařování žehlička.V regálech prodejny špatně označeny žehličky a obě velmi vzhledově stejné, lehce se dají splést. V regálu byla pod žehličkou access easy Fv1542R3 napsaný štítek, že je to parní žehlička. Jako spotřebitelka jsem byla tím to údajem oklamana a došlo k záměně koupila jsem ji. Na pokladně paní prodávající mi žehličku neprekontrolovala a nevyzkousela. Nezkoušeni věci je asi záměr prodejny neboť v reklamaci je uvedeno, že výrobek nesmí být použitý. Žehlička byla koupena dne 27.12. A 28.12. Při reklamaci velmi neochotně pan, který seděl znudene a bez nálady me rychle odbyl. Ještě mě osocil, že výrobek jsem já poškodila, aby měl další argument že mi to nevymeni. Přitom kdyby překontrolovana paní u pokladny žehličku, tak by si toho všimla, neučinila tak. Žehličku mi vrátili. Nelíbí se mi tento přístup této prodejny. Nikdy jsem neměla s touto společnosti problémy. Vždy mi vyhověli.


Produkt

Access easy Fv1542E3


Požadované řešení

Chtěla bych výměnu žehličky a aby dal prodejce nesidil zákazníky.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.1.2018 14:50, před 7 lety

Řádné označení výrobků na prodejně je dle § 10 zák. č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, povinností prodávajícího. Jestliže prodávající toto řádné označení nezajistí, dopouští se dle § 24 odst. 7 písm. f) přestupku, za který mu může Česká obchodní inspekce uložit až do výše 3.000.000,- Kč.

Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.3.2018 20:55, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.