Počet nahlášených stížností: | 253 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 18 |
Datart OV Nová Karolína Jantarová 70200 0strava.
Značka tefal easygliss 10Fw3910EO parní žehlička a tefal access easy Fv1542R3 napařování žehlička.V regálech prodejny špatně označeny žehličky a obě velmi vzhledově stejné, lehce se dají splést. V regálu byla pod žehličkou access easy Fv1542R3 napsaný štítek, že je to parní žehlička. Jako spotřebitelka jsem byla tím to údajem oklamana a došlo k záměně koupila jsem ji. Na pokladně paní prodávající mi žehličku neprekontrolovala a nevyzkousela. Nezkoušeni věci je asi záměr prodejny neboť v reklamaci je uvedeno, že výrobek nesmí být použitý. Žehlička byla koupena dne 27.12. A 28.12. Při reklamaci velmi neochotně pan, který seděl znudene a bez nálady me rychle odbyl. Ještě mě osocil, že výrobek jsem já poškodila, aby měl další argument že mi to nevymeni. Přitom kdyby překontrolovana paní u pokladny žehličku, tak by si toho všimla, neučinila tak. Žehličku mi vrátili. Nelíbí se mi tento přístup této prodejny. Nikdy jsem neměla s touto společnosti problémy. Vždy mi vyhověli.
Access easy Fv1542E3
Chtěla bych výměnu žehličky a aby dal prodejce nesidil zákazníky.
|
Tweet |
Řádné označení výrobků na prodejně je dle § 10 zák. č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, povinností prodávajícího. Jestliže prodávající toto řádné označení nezajistí, dopouští se dle § 24 odst. 7 písm. f) přestupku, za který mu může Česká obchodní inspekce uložit až do výše 3.000.000,- Kč.
Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.