Počet nahlášených stížností: | 27 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Jsem majitelem MT Samsung Galaxy S4 u kterého se projevily stajné závady(odešel displej). Reklamováno u Vodafonu, poprvé opraveno, podruhé opraveno, potřetí posláno k posouzení - závada se neprojevila, počtvrté posláno k opakovanému posouzení - uznáno. Vznikl nárok na výměnu avšak bylo mi sděleno že jelikož nejsem původním kupujícím( kterým je nějaká pochybná spol.) ač jsem měl záruční list, byla výměna Vodafonem odmítnuta. Posouzením se určuje zda nárok na výměnu v tomto případě vzniká či nikoliv ale neukládá snad povinnost využití. Nechal jsem proto přístroj Vodafonem odeslat do Britexu k opravě v záruční době kdy mi bylo následně telefonicky sděleno Vodafonem, že jelikož servis provedl již u přístroje kladné posouzení, reklamace a oprava byla odmítnuta s tím, že si u nich opravu mohu uhradit a to ve výši 9.000,- Kč což jsem odmítl. Mají na odmítnutí opravy po posouzení právo i když dle protokolu s cenovým návrhem opravy se jedná o závadu odstranitelnou?
Samsung Galaxy S4, i9505
Bezplatná oprava přístroje v rámci záruční doby popř. výměna přístroje za funkční.
|
Tweet |
Je pravdou, že uplatňovat reklamaci by měl ten, kdo výrobek zakoupí, případně ten, komu byla práva vyplývající ze záruky postoupena. Ale v případě, že je pro vyřízení reklamace pro společnost podtatné, kdo je kupujícím, nemá vůbec do reklamace výrobek přijmout. Pokud ho přijme, nemůže omezovat nároky z reklamace vyplývající.
Za vady kupujcímu odpovídá ten, kdo mu výrobek prodal. Doporučujeme kontaktovat prodejce a uplatnit práva z odpovědnosti za vady u něj, případně sepsat posoupení práv vyplývajících ze záruky.
Společnost BRITEX - CZ, s.r.o. byla o podaných stížnostech informována. Doposud však neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.