Společnost


David Gwózdź

Počet nahlášených stížností:3
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#20379Reklamace mobilního telefonu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 24 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
28.12.2017, před 7 lety

Zdeněk Kubánek

Znění stížnosti

Dne 4.1.2016 jsem zakoupil mé mamce mobilní telefon.Mobilní telefon začal vykazovat vady,proto byl dán do reklamace poprvé dne 25.7.2017 dne 14.8. byl vrácen s razítkem opraveno na faktuře.Dne 21.9. byl dán do reklamace znovu, pro přetrvávající vadu.Dne 2.10. byl vracen s razítkem závada neshledána.Závada stále přetrvávala, proto dne 20.10. byl znovu dán do reklamace - 1.11 vracen s razítkem opraven+výměna IMEI.Dne 29.11. pro přetrvávající vadu znovu dán do reklamace-vrácen dne 14.12.
Ani k jedné reklamaci nebyl vydán servisní protokol,jen ony razítka a napsáno propiskou data o přijetí a vydání-až dne 14.12 na mou žádost byly vydány servisní listy ze servisu serviscom.eu. Zajimavé je,že na 3 ze 4 servisních listů jsou totožné čísla zakázky.Navíc nám p.Gwózdź tvrdil,že mobil posílá do servisu do Německa.Všechny vady byly totožné,někdo na mobilní telefon telefonoval,mobil nevyzváněl,nepřicházely sms,při spojení hovoru nebylo z vadného mobilu nikoho slyšet,nebylo možné ukončit hovor(jen vyjmutí baterií)přikládali jsme i video o neschopnosti ukončení hovoru-i přesto zamítnuto,nemožnost spárování mobilu s automobilem(ikdyž každý jiný mobil v autě funguje).přetrvává.Pro jistotu byla vyměněna SIM karta u operátora pro eliminaci možné vady-nepomohlo.V současné době stále vada přetrvává


Produkt

LG G4 H815


Požadované řešení

Vrácení peněz, jelikož je ten telefon nefunkční a nepoužitelný.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.1.2018 14:24, před 7 lety

Povinnost vystavit písemné potvrzení o uplatnění reklamace a stejně tak potvrzení o vyřízení reklamace má prodávající dle § 19 odst. 1 zák. č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Pokud tak prodávající neučiní, má spotřebitel mosžnost obrátit se na Českou obchodní inspekci (ČOI), které může dát podnět, aby jednání prodávajícího prošetřila. V navazujícím správním řízení pak ČOI může uložit pokutu. Podnět je možní dát skrze e-podatelnu zde: https://www.coi.cz/podatelna/.

Dle § 2169 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, je možné odstoupit od spotřebitelské kupní smlouvy v případě, pokud nelze vadu odstranit opravou, výměnou součásti nebo dodáním nové věci. Odstoupit od smlouvy je možné také v případě, pokud spotřebitel nemůže věc řádně využívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad (více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3388/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-z-duvodu-opakovani-vady-ci-pro-vetsi-pocet-vad).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.3.2018 20:18, před 7 lety

Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.