Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Jsou to skoro 2 měsíce(4.12.2013), kdy jsme zjistili, že nám nejde zavřít a zabezpečit francouzské okno v horní části a navíc okno na mnoha místech netěsní. Výrobní firma oken VYSOT 2x vyslala své odborníky, 1x seřízení ovšem neopravena netěsnost, podruhé osobní návštěva a ověření jednatele firmy VYSOT(dodavatel oken)a zjisti,že je zde prohyb spodního rámu a že toto bylo způsobeno - přesná citace výrobce: ..došlo k průhybu spodního rámu balkónových dveří později, tzn. při dokončování stavby např. nechtěným odstraněním vymezovacích podložek mezi spodní hranou rozšiřovacího profilu balkónových dveří a dřevěným skeletem domu. Na toto vyjádření odborníků na okna nám jednatel firmy CESTAP Ivan Novák napsal, že jsme si vadu způsobili sami (vše opět k doložení), přičemž stavbu dokončovala firma CESTAP a ne my! Tímto je pro tuto firmu reklamace uzavřená, jejich pochybení vyjádřené dodavatelem oken nejspíše "přehlédli" a vše je pro ně vyřízeno.Pro nás není reklamace ukončena,o čemž jsme firmu CESTAP informovali. Okno jsme si nechali v tomto týdnu opravit na vlastní náklady,ovšem ty chceme společně s penálem za nedodržení zákonné lhůty pro vyřízení reklamace po firmě CESTAP. děkuji
závada neodstraněna v zákonné lhůtě a zamítnutí řešení
Jelikož jsme si okno nechali opravit na vlastní náklady dne 28.1.2014 a reklamace měla být vyřízená dne 3.1.2014, požadujeme zaplacení opravy a seřízení (1500 CZK) a smluvně dohodnuté penále ze Smlouvy o dílo za období od konce zákonné lhůty, to je od 4.1.2014 do dne opravy okna.
|
Tweet |
V tomto případě je zásadní, kdo okna spotřebiteli prodal a namontoval. Pokud byla okna i montáž placena jedné společnosti odpovídá za vady, ať výrobní nebo vzniklé v důsledku chybné montáže. V případě, že byla jedna společnost prodejcem oken a druhá zajistila montáž, je třeba zjistit, kdo za vady odpovídá. To lze nejlépe prokázat znaleckým posudkem.
Pokud není reklamace vyřízena do 30 dnů od jejího uplatnění dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele, náleží spotřebiteli stejná práva, jako by se jednalo o vadu neodstranitelnou.
Společnost byla o podané stížnosti informována. Doposud však neprojevila zájem se ke stížnosti vyjádřit, z tohoto důvodu jsme stížnost nuceni uzavřít pro nereakci podnikatele.