Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dne 13/12 jsem si objednala na zahraničním e-shopu balíček s termínem doručení 20-25/12, 19/12 mi PPL společnost potvrdila že převzala balík do přepravy a nabídla možnost převedení balíčku do PPL parcel shopu, namísto na mou adresu, čehož jsem využila, neboť předchozí zkušenost s doručováním od PPL byla příšerná (doručení probíhalo např. ve 22.45 a trvalo celkem 10 dní). Převedla jsem si předání balíčku do PPL parcel shopu -prodejny Žabka (otevřeno takřka celý den) a PPL mi toho převedení potvrdila s tím, že 20/12 bude balíček doručovat, dne 21/12 mi balíček přivezli na původní adresu , po zavolání na linku PPL mi sdělili, že zajistí , aby se to neopakovalo , aby 22/12 byl balíček opět doručován na původní adresu a operátorka mi velmi hrubě odbyla, že neví, kdy bude doručen a že si mám zavolat následující den. To již byla sobota 23/12 a PPL nepracuje !!!! , resp. zákaznická linka není v provozu. 27/12, 28/12 žádná informace a na email odeslaný s dotazem, kdy bude balík doručen , přišla automatická odpověď, že mají plnou schránku a ať si email pošlu znovu jindy. Operátorky na zákaznické lince byly velmi nevlídné a jedna z nich věc řešila tak, ať si zavolám řidiči , který však zásadně telefony nebere . p. K. a neodpovídá na nic. Balíček byl samozřejmě plánován jaké vánoční dárek, teď již ho nechci. To, že na stránkách PPL jsou absolutně chybné údaje o doručování (dnes 28/12 bylo uvedeno, že balíček je v depu a bude 22/12 doručován??????)
Požaduji, aby PPL zařídila vrácení balíčku ve své režii, požaduji potvrzení vrácení , abych si mohla vyžádat zpět uhrazené peníze.
|
Tweet |
Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.