Počet nahlášených stížností: | 182 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
dnes dopoledne při nákupu v supermarketu Albert v Praze na Hájích /u Galaxie, myslím, že je to ul. Arkalycká/ jsem našla v regálu chleba, který má konečné datum spotřeby 25.12.2017, ale dnes už je 28.12.! Takže dokonce tři dny po konci spotřební lhůty, odnesla jsem ho hned zaměstnanci pečiva. Ten mi velmi děkoval a chtěl s chlebem odejít. Upozornila jsem ho na kodex Alberta, který zákazníkům za nalezení takto prošlého výrobku dává 50ti-korunovou poukázku, jako poděkování za upozornění na prošlý výrobek. Hned se šel zeptat jedné pracovnice a pak mě za ní poslal, že to mám řešit s ní. Jaké bylo ale mé překvapení, když mi paní se samolibým úsměvem (spíš úsměškem) řekla, že mi žádnou poukázku dát nemůže. Když jsem se zeptala proč, tak že je prý nemá.. Tak jsem jí na to řekla - a jak to teda chcete řešit? Ona na to - že to řešit nebudeme a pak mi drze řekla, že ji snad nepotřebuji, že snad mám peníze na zaplacení nákupu? Na to přišel pekař, který vše poslouchal a řekl mi, že prý stejně žádnou poukázku dostat ani nemusím, že o tom prý rozhoduje manažer.. Tak to mě docela rozhodilo.. Takže kodex Alberta neplatí?? Je to pouze na vůli manažera?? Nevěřím tomu, myslím, že si zaměstnanci Alberta dělají, co chtějí a k zákazníkům se chovají velice špatně.
Ještě bych přidala něco o Albertu Brandlova, Praha 11. Ten mám blíž, tak tam chodím častěji. Je tam strašný nepořádek právě ve špatné kontrole prošlých výrobků. Pravidelně kupuji jogurty pro děti, malé čokoládové smetánky. V poslední době třikrát po sobě jsem našla několik kelímků i více dní prošlých, nestyděli se je dát dopředu, aby se někdo nachytal a koupil si je. I když je to pro děti. To něco o zaměstnancích Alberta vypovídá.. Když jsem na to paní vedoucí upozorňovala - po třetím takovém nálezu - tak mi řekla: No jo, vy celé dny objíždíte Alberty, a hledáte prošlé věci, že jo?? Tak jsem jí na to řekla, že to v žádném případě, a že by si už konečně měli v obchodě udělat pořádek, protože to za ně zákazníci věčně dělat nemůžou a je to pro obchod ostuda a průšvih. Paní byla naprosto v pohodě a v klidu a i když jsem řekla, že to nahlásím, myslím, že mi nevěřila. Na Hájích se na mě dneska taky tvářili, že spíš mají ze mě legraci, tak jen abyste věděli, jak zainteresované zaměstnance máte. Je vidět, že jméno Alberta je jim naprosto jedno, na zákazníky slušně řečeno kašlou a při nějaké i naprosto oprávněné stížnosti si s tím hlavu vůbec nelámou.
Prosím o reakci, děkuji Hana Jiráčková
stížnost se týká častých prošlých výrobků supermarketu Brandlova a Arkalycká
důkladné probrání celé věci se zaměstnanci obou supermarketů. Kdybych měla nahrán celý rozhovor s p. vedoucí z Brandlovy ulice, byl by to jistě důvod k jejímu vyhození. Je směšné zaměstnávat takovéto lidi, kteří dostávají plat za takovou šlendriánskou práci a ještě si dovolí chovat se sprostě k zákazníkovi. U sup. Brandlova je nespokojených zákazníků spousta, hodně lidí z okolí si na personál stěžuje, ale nikam to nehlásí - raději si nakoupí jinde - to je váš cíl??? Zajímavý marketing...
|
Tweet |
Zaměstnanec společnosti jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném a profesionálním chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené či zákaznickou linku společnosti.
V případě zboží, které podléhá rychlé zkáze jako potraviny, se používá označení datem minimální trvanlivosti, kdy při skladování se uchová příslušná jakost, nebo datum minimální spotřeby, po které už nesmí být potravina nabízena k prodeji, neboť není zaručena její bezpečnost.
Je-li potravina označena dobou použitelnosti, tedy slovy: „Spotřebujte do…“, musí výrobce na obal doplnit i údaje o podmínkách uchování, které musí být dodrženy. Doba použitelnosti se používá pro potraviny, které podléhají rychle zkáze, a musí být proto rychle spotřebovány, např. jogurty a jiné mléčné výrobky, ryby, chlazenou drůbež, výrobky studené kuchyně atp. Potraviny s prošlou dobou použitelnosti se nepovažují za bezpečné v souladu s čl. 14 odst. 2 až 5 nařízení (ES) č. 178/2002 a nesmí se uvádět do oběhu.
Spotřebitelka by mohla zvážit při zjištění opakovaných pochybení podání podnětu Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která provádí dozor nad zdravotní nezávadností potravin rostlinného původu. Orgán dozoru je oprávněn při zjištěném porušení zákona uložit společnosti pokutu s přihlédnutím zejména k závažnosti zjištěných pochybení.
Společnost AHOLD Czech Republic, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním, případně soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.