Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den.
Dne 28.12.2017 sem si aktivoval prémiový účet na seznamke be2 a zaplatil jsem si prémiové členstvo na internetu sem se dočetl že je to podvod a chtel jsem požádat o zrušení e-mailem (zakaznickyservis@be2.sk) obratem mi prišel e-mail :Správu sa nepodarilo doručiť, server prijímateľa ju vrátil späť.
Pravdepodobný dôvod neúspešného doručenia:
Neexistujúca e-mailová adresa prijímateľa – Skontrolujte možný preklep v adrese prijímateľa
zakaznickyservis@be2.sk
v podmínkach je :
11. Právo na odstúpenie od zmluvy
(1) za nákup spoplatnených služieb prostredníctvom webovej stránky be2
Informácie o výkone práva na odstúpenie od zmluvy
Právo na odstúpenie od zmluvy
Máte právo behom štrnástich dní bez udania dôvodu od tejto zmluvy odstúpiť.
Lehota pre odstúpenie činí štrnásť dní odo dňa uzatvorenia zmluvy.
Seznamka
Zrušení prémium účtu.
|
Tweet |
U smluv uzavřených prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku (např. internet) má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě čtrnácti dnů ode dne uzavření smlouvy. Dle § 1837 písm. a) občanského zákoníku spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, jestliže byly splněny s jeho předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy sdělil spotřebiteli, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy. Souhlas musí být výslovný (pouhý odkaz na obchodní podmínky je nedostačující) a musí být učiněn při uzavírání smlouvy. V případě sporu by musela společnost prokázat, že spotřebitele informovala a že souhlas byl ze strany spotřebitele vysloven.
Spotřebitel může tedy odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitel společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitel společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Přejeme Vám dobrý den,
v zájmu dohledání přislouchajícího profilu prosím uveďte emailovou adresu, pod kterou jste se na stránce zaregistrovali,
děkujeme Vám.
Dobrý den muj e-mail je : matoo1235@azet.sk
ID: IHRYKF83
Dobrý den a velice Vám děkujeme.
Prodlužování Vašeho Prémiového členství bylo již zrušené.
Vaše Prémiové členství je platné do 28/01/2018, po uvedeném datu nebude prodloužené.
Svůj profil můžete vymazat kliknutím na kruhovou ikonu fotografie, následně na možnost "Nastavení" a "Smazat můj profil", mějte však prosím na paměti, že tím nevyužijete své Prémiové členství.
Hodnocení:
Komentář: Dekuji za spolupráci a preji hezký den.