Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#20387Zrušení prémiového účtu na be2

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

5 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.12.2017, před 7 lety

Martin Škorvánek

Znění stížnosti

Dobrý den.
Dne 28.12.2017 sem si aktivoval prémiový účet na seznamke be2 a zaplatil jsem si prémiové členstvo na internetu sem se dočetl že je to podvod a chtel jsem požádat o zrušení e-mailem (zakaznickyservis@be2.sk) obratem mi prišel e-mail :Správu sa nepodarilo doručiť, server prijímateľa ju vrátil späť.
Pravdepodobný dôvod neúspešného doručenia:

Neexistujúca e-mailová adresa prijímateľa – Skontrolujte možný preklep v adrese prijímateľa

zakaznickyservis@be2.sk
v podmínkach je :
11. Právo na odstúpenie od zmluvy



(1) za nákup spoplatnených služieb prostredníctvom webovej stránky be2

Informácie o výkone práva na odstúpenie od zmluvy



Právo na odstúpenie od zmluvy

Máte právo behom štrnástich dní bez udania dôvodu od tejto zmluvy odstúpiť.

Lehota pre odstúpenie činí štrnásť dní odo dňa uzatvorenia zmluvy.


Produkt

Seznamka


Požadované řešení

Zrušení prémium účtu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.12.2017 12:44, před 7 lety

U smluv uzavřených prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku (např. internet) má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě čtrnácti dnů ode dne uzavření smlouvy. Dle § 1837 písm. a) občanského zákoníku spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, jestliže byly splněny s jeho předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy sdělil spotřebiteli, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy. Souhlas musí být výslovný (pouhý odkaz na obchodní podmínky je nedostačující) a musí být učiněn při uzavírání smlouvy. V případě sporu by musela společnost prokázat, že spotřebitele informovala a že souhlas byl ze strany spotřebitele vysloven.

Spotřebitel může tedy odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitel společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitel společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
2.1.2018 13:15, před 7 lety

Přejeme Vám dobrý den,

v zájmu dohledání přislouchajícího profilu prosím uveďte emailovou adresu, pod kterou jste se na stránce zaregistrovali,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
2.1.2018 13:42, před 7 lety


Martin Škorvánek

Dobrý den muj e-mail je : matoo1235@azet.sk

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
3.1.2018 13:59, před 7 lety

ID: IHRYKF83


Dobrý den a velice Vám děkujeme.

Prodlužování Vašeho Prémiového členství bylo již zrušené.

Vaše Prémiové členství je platné do 28/01/2018, po uvedeném datu nebude prodloužené.

Svůj profil můžete vymazat kliknutím na kruhovou ikonu fotografie, následně na možnost "Nastavení" a "Smazat můj profil", mějte však prosím na paměti, že tím nevyužijete své Prémiové členství.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
3.1.2018 14:19, před 7 lety


Martin Škorvánek

Hodnocení:

Komentář: Dekuji za spolupráci a preji hezký den.