Počet nahlášených stížností: | 60 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
Včera díky ujištění prodavačky v Globusu, že je naprosto čerstvý jsem zakoupil chlazené file z lososa. Dnes však již během přípravy i přesto, že byl potřen citronovou šťávou, se začala domem vinout nelibá vůně. Bohužel přišly zrovna na řadu bylinky, které to do velké míry zredukovaly. Ale během jídla bylo cítit, že je ryba zkažená. Bohužel jsme ji dali zkonzumovat psovi.
Losos filet s kůží
nějaké, které jim v tomto prodeji zkažených ryb zamezí.
|
Tweet |
V tomto případě doporučujeme podat podnět Státní zemědělské a potravinářské inspekci http://www.szpi.gov.cz/. Ta je oprávněna provést kontrolu. V případě, že by shledala pochybení, může společnost pokutovat.
Společnost Globus ČR, k.s. se nerozhodla využít služby VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.