Společnost


BILLA, spol. s r. o.

Počet nahlášených stížností:440
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#20394Billa plyšáci Láska Nebeská (dostupnost)

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 23 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
29.12.2017, před 7 lety

Kateřina Gorolová

Znění stížnosti

Dobrý den,
celé měsíce jsme sbírali v prodejně Billa (prodejna Ostrava - Jih, Patricie Lumumby) nálepky z akce plyšáci Láska Nebeská, ale již cca dva týdny před plánovaným ukončením akce plyšáci v prodejně vůbec nebyli k dostání. Stavili jsme se i do jiných prodejen Billa v okolí, ovšem i odtamtud jsme se vrátili s nepořízenou a teď máme jen kartu vylepenou všemi dvaceti pěti nálepkami a nic z toho. A jak se tak dívám, stěžuje si na to i spousta jiných lidí a spousta lidí je také zklamaná. Tato nemilá situace se společnosti Billa nestala poprvé, viz Disney hrníčky a byla bych ráda, kdyby se k tomu společnost postavila stejně jako tehdy a plyšáky do prodejen dodala.


Produkt

Svítící plyšák Billa, limitovaná kolekce Láska Nebeská, fialový plyšák Měsíc


Požadované řešení

Dodání plyšáků Billa Láska Nebeská do prodejen/poslání plyšáka Měsíc na mou adresu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.1.2018 20:56, před 7 lety

Pokud společnost své zákazníky předem upozornila, že akce je omezena do vyprodání zásob, pak takové ujednání je v souladu s § 1732 odst. 2 občanského zákoníku a tudíž možné.

Kdyby prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy 1 písm. d) k zákonu o ochraně spotřebitele. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila svou zákonnou povinnost, může se obrátit na krajský živnostenský úřad, který je v tomto případě kompetentní vyhodnotit, zda se společnost dopustila klamavé obchodní praktiky dle přílohy 1 písm. d) zákona o ochraně spotřebitele a případně má možnost prodávajícímu uložit ve správním řízení pokutu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.3.2018 20:58, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.