Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#20395Nemožnost vložení změny doručení zásilky.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

25 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.12.2017, před 7 lety

Hana Durstová

Znění stížnosti

Chtěla jsem zadat změnu doručení zásilky na Vašich stránkách, ale toto není možné někam vložit. Proto činím tak, že to píši sem. Žádám o změnu doručení zásilky č.DR0066241072U na 15.1.2018 po 12:00 hod. Bohužel jsem do té doby mimo domov. Hana Durstová


Produkt

DR0066241072U


Požadované řešení

Doručení zásilky dne 15.1,2018 po 12:00 hodině.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.1.2018 12:41, před 7 lety

Bohužel se domníváme, že došlo k omylu, neboť jste se obrátila na službu VašeStížnosti.cz. Více informací o tomto projektu naleznete na www.vasestiznosti.cz/clanek-15/o-sluzbe-mimosoudniho-reseni-sporu-vasestiznosti-cz. Nemůžeme Vám poskytnout informace, které požadujete, ani vyřešit Váš problém s Českou poštou.

Budeme Vás tak nuceni odkázat s řešením Vašeho problému přímo na Českou poštu. Doporučujeme v případě problémů kontaktovat některou z poboček pošty, která Vám má balík doručovat (https://www.postaonline.cz/vyhledat-pobocku). Můžete kontaktovat také call centrum České pošty (840 111 244), volání na něj je na rozdíl od jednotlivých poboček zpoplatněno jako volání na tzv. bílou linku.

Kromě výše uvedeného můžete aktuální stav Vaší zásilky zjistit prostřednictvím služby "sledování zásilek" České pošty zde: https://www.postaonline.cz/trackandtrace. Naleznete zde také telefonní číslo na doručovatele, který má Vaši zásilku u sebe, jakož i další užitečné informace o Vaší zásilce.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.