Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Chtěla jsem zadat změnu doručení zásilky na Vašich stránkách, ale toto není možné někam vložit. Proto činím tak, že to píši sem. Žádám o změnu doručení zásilky č.DR0066241072U na 15.1.2018 po 12:00 hod. Bohužel jsem do té doby mimo domov. Hana Durstová
DR0066241072U
Doručení zásilky dne 15.1,2018 po 12:00 hodině.
|
Tweet |
Bohužel se domníváme, že došlo k omylu, neboť jste se obrátila na službu VašeStížnosti.cz. Více informací o tomto projektu naleznete na www.vasestiznosti.cz/clanek-15/o-sluzbe-mimosoudniho-reseni-sporu-vasestiznosti-cz. Nemůžeme Vám poskytnout informace, které požadujete, ani vyřešit Váš problém s Českou poštou.
Budeme Vás tak nuceni odkázat s řešením Vašeho problému přímo na Českou poštu. Doporučujeme v případě problémů kontaktovat některou z poboček pošty, která Vám má balík doručovat (https://www.postaonline.cz/vyhledat-pobocku). Můžete kontaktovat také call centrum České pošty (840 111 244), volání na něj je na rozdíl od jednotlivých poboček zpoplatněno jako volání na tzv. bílou linku.
Kromě výše uvedeného můžete aktuální stav Vaší zásilky zjistit prostřednictvím služby "sledování zásilek" České pošty zde: https://www.postaonline.cz/trackandtrace. Naleznete zde také telefonní číslo na doručovatele, který má Vaši zásilku u sebe, jakož i další užitečné informace o Vaší zásilce.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman