Společnost


ČEZ Prodej, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:32
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#20396Špatné fakturovací období

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

25 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.12.2017, před 7 lety

Milan Čížek

Znění stížnosti

Dobrý den,
moje matka prodala dům a k 30.9.2017 objekt předala nové majitelce. Druhý den byla na pobočce v Rakovníku ukončit smlouvu a tam i dokument podepsala. Oni si okopírovali předávací protokol a sdělili jí, že je vše v pořádku. Jenže za měsíc přišla mamce smska, že má zaplatit zálohu na elektřinu ve výši 800,-. Tu jsme tedy zaplatili s tím, že nám to bude vráceno při vyúčtování. Neváhal jsem a e-mailem (vše je pod značkou 3300049513) jsem poslal naskenovaný předávací protokol, podepsaný oběma stranami a kde je napsán odečet. I když jsem musel učinit ještě několik kroků, udělal jsem vše, jak po mě vaši kolegové chtěli. Jenže teď jí přišlo vyúčtování a ejhle, za období 27.4. - 9.12.2017!! Což, jak sami uznáte je nesmysl. A navíc zaplatit nedoplatek ve výši 991,- Kč, de facto za novou majitelku. Zdál se mi ten postup podivný a tak jsem opět napsal e-mail. A odpověď? Abych poslal podepsaný předávací protokol!!! I přes to, že mne to již nadzvedává žluč, nelenil jsem a požadovaný dokument OPĚT poslal. Odpověď přišla záhy, že vše bylo předáno (kéž by) na kompetentní oddělení k dořešení. Jenže splatnost faktury je 3.1.2018. A já opravdu nechci platit nic, co platit nemám. Milan Čížek


Produkt

Mimořádná faktura, Anežka Čížková, zák. číslo 0014048103, zák. účet 000045797083


Požadované řešení

Řešení si myslím je velmi jednoduché. Spočítat odběr dle předávacího protokolu a poslat opravenou fakturu. Doplatek za období 30.9. - 9.12.2017 zaslat nové majitelce dle odběrného místa


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.1.2018 12:44, před 7 lety

Pokud by bylo vyúčtování chybné, je nutné jej reklamovat (vzorový formulář je možné vyhledat na následující webové adrese www.dtest.cz/clanek-3289/reklamace-vyuctovani-elektriny-ci-plynu). Nebude-li spotřebiteli vyhověno, má možnost obrátit se na Energetický regulační úřad, který rozhoduje spory mezi zákazníkem a společností (více informací je možné vyhledat na webové adrese www.eru.cz/cs/informacni-centrum).

Společnost ČEZ Prodej, s.r.o. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Dle obecného vyjádření společnosti mají zákazníci právo řešit svoje reklamace a stížnosti přímým uplatněním na svého dodavatele, a dále mohou využít Ombudsmana ČEZ. a.s.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit i na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.