Počet nahlášených stížností: | 32 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
moje matka prodala dům a k 30.9.2017 objekt předala nové majitelce. Druhý den byla na pobočce v Rakovníku ukončit smlouvu a tam i dokument podepsala. Oni si okopírovali předávací protokol a sdělili jí, že je vše v pořádku. Jenže za měsíc přišla mamce smska, že má zaplatit zálohu na elektřinu ve výši 800,-. Tu jsme tedy zaplatili s tím, že nám to bude vráceno při vyúčtování. Neváhal jsem a e-mailem (vše je pod značkou 3300049513) jsem poslal naskenovaný předávací protokol, podepsaný oběma stranami a kde je napsán odečet. I když jsem musel učinit ještě několik kroků, udělal jsem vše, jak po mě vaši kolegové chtěli. Jenže teď jí přišlo vyúčtování a ejhle, za období 27.4. - 9.12.2017!! Což, jak sami uznáte je nesmysl. A navíc zaplatit nedoplatek ve výši 991,- Kč, de facto za novou majitelku. Zdál se mi ten postup podivný a tak jsem opět napsal e-mail. A odpověď? Abych poslal podepsaný předávací protokol!!! I přes to, že mne to již nadzvedává žluč, nelenil jsem a požadovaný dokument OPĚT poslal. Odpověď přišla záhy, že vše bylo předáno (kéž by) na kompetentní oddělení k dořešení. Jenže splatnost faktury je 3.1.2018. A já opravdu nechci platit nic, co platit nemám. Milan Čížek
Mimořádná faktura, Anežka Čížková, zák. číslo 0014048103, zák. účet 000045797083
Řešení si myslím je velmi jednoduché. Spočítat odběr dle předávacího protokolu a poslat opravenou fakturu. Doplatek za období 30.9. - 9.12.2017 zaslat nové majitelce dle odběrného místa
|
Tweet |
Pokud by bylo vyúčtování chybné, je nutné jej reklamovat (vzorový formulář je možné vyhledat na následující webové adrese www.dtest.cz/clanek-3289/reklamace-vyuctovani-elektriny-ci-plynu). Nebude-li spotřebiteli vyhověno, má možnost obrátit se na Energetický regulační úřad, který rozhoduje spory mezi zákazníkem a společností (více informací je možné vyhledat na webové adrese www.eru.cz/cs/informacni-centrum).
Společnost ČEZ Prodej, s.r.o. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Dle obecného vyjádření společnosti mají zákazníci právo řešit svoje reklamace a stížnosti přímým uplatněním na svého dodavatele, a dále mohou využít Ombudsmana ČEZ. a.s.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit i na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.