Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Nebyl dodržen plán online programu, dokonce se není možné přihlásit ani k tomu, co už Michal Hanuš dodal. Viz Stížnost http://www.vasestiznosti.cz/stiznost/2014/nedokonceny-on-line-program-nedodane-bonusy
Roční program, co týden nové video, hodnotné bonusy, nelimitovaný přístup.
Vrácení peněz.
|
Tweet |
V případě, že je uzavřena smlouva, jejímž předmětem je poskytnutí služby, je poskytovatel povinný plnit dle sjednaných podmínek.
V případě, že tak neplní, může zákazník službu reklamovat, žádat její poskytnutí bez vad, případně slevu z ceny služby nebo od smlouvy odstoupit.
Subjekt Hanuš Michal byl o podané stížnosti informován. Doposud však nevyužil možnost se k ní vyjádřit. Vzhledem ke skutečnosti, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.
Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení. Před podáním žaloby je nutné subjektu zaslat tzv. předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Dále také doporučujeme spotřebiteli konzultaci s advokátem.