Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
jako mnozí jiní jsem i já naletěla. Po registraci na jejich stránkách jsem zaplatila měsíční členství. Naštěstí jsem si hned všimla automatického prodloužení na 3 měsíce a ještě ten den jsem se snažila poslat email, uvedený v jejich VOP. Na ten však není možné cokoliv poslat, zadaná adresa je neplatná. Psala jsem tedy email na zákaznický servis, kde jsem přiložila pdf soubor s odstoupením od smlouvy a i dříve poslaný fax s odstoupením od smlouvy, který jsem odeslala do sídla společnosti. Dočkala jsem se však pouze odpovědi robota. Vše bylo odesláno ještě v den registrace, takže jsem s předstihem dodržela termín 14 dnů. Děsí mě jen, že se mi nikdo neozývá.
Děkuji za pomoc
VIP členství 1 měsíc 149,- - automatické prodloužení na 3 měsíce za 2545,-
Chci aby mi byla smlouva zrušena v termínu, abych nemusela uhrazovat částku za prodloužení členství, avšak brání tomu nekomunikace s be2.
|
Tweet |
Pokud spotřebitelka odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dnů ode dne jejího uzavření zaslala prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušela zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele jí to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od uzavřené smlouvy. Zkracuje-li společnost spotřebitelku na jejích právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.
U smluv uzavřených prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku (např. internet) má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě čtrnácti dnů ode dne uzavření smlouvy. Dle § 1837 písm. a) občanského zákoníku spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, jestliže byly splněny s jeho předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy sdělil spotřebiteli, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy. Souhlas musí být výslovný (pouhý odkaz na obchodní podmínky je nedostačující) a musí být učiněn při uzavírání smlouvy. V případě sporu by musela společnost prokázat, že spotřebitele informovala a že souhlas byl ze strany spotřebitele vysloven.
Spotřebitel může tedy odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitel společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitel společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
ID: 63N2PA96
Přejeme Vám dobrý den, paní Skoupilová.
Omlouváme se Vám, avšak přes víkendy a státní svátky není náš Zákaznický servis k dispozici.
Dle našich informací Vás již Zákaznické centrum be2 kontaktovalo – překontrolujte si prosím svou schránku a reagujte na přijatý email,
děkujeme Vám.
Hodnocení:
Komentář: Společnost již zareagovala. Vše bylo vyřešeno a moje členství ukončeno. S jednáním společnosti jsem v tomhle směru spokojená.