Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Objednal jsem si značkovou hrazdu. Po bližším zkoumání jsem zjistil že to není hrazda kterou sem si objednal. Nicméně přišla v originálním balení(které lze snadno rozdělat a zpět zabalit). Po montáži jsem zjistil že to není ta hrazda za kterou sem zaplatil, ovšem balení obsahovalo všechny dokumenty k originální hrazdě a jejich nálepku. Usoudil jsem že hrazdu někdo vyměnil a poslal jinou která je,až na pár detailů, téměř totožná s jinou hrazdou kterou mají také v nabídce avšak je opoznání levnější. Prodejce má vypnutý mobil, na emaily nereaguje.
Vyměnit za originální hrazdu nebo vrácení peněz do výše levnější hrazdy
|
Tweet |
Prodávající je povinen přijmout reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží nebo poskytovaných služeb, případně i v sídle nebo místě podnikání. Nesplnění této povinnosti je správním deliktem, za který může Česká obchodní inspekce obchodníka sankcionovat.
Pokud byla kupní smlouva uzavřena distančním způsobem (přes internet, telefon, atd.), má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodů ve lhůtě čtrnácti dní od převzetí zboží. Toto ustanovení na ochranu spotřebitele je v právní úpravě zakotveno z důvodu, že si kupující nemůže zboží vyzkoušet před uzavřením smlouvy. Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, vrátí mu prodávající bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal. Více informací o odstoupení od smlouvy bez udání důvodu je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3283/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-uzavrene-pres-internet-ci-po-telefonu.
Pokud již uplynula výše uvedená lhůta pro odstoupení bez udání důvodu, je možné dodání vadné věci reklamovat. Prodávající totiž odpovídá kupujícímu (spotřebiteli) za to, že věc je při převzetí kupujícím bez vad, tedy že má zákonem stanovenou jakost v době převzetí. Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, zákon předpokládá, že věc byla vadná již při převzetí. Zákonnou domněnku o existenci vady při převzetí může prodávající vyvrátit pouze důkazem, že věc v době předání vadu neměla, nestačí to tedy jen tvrdit.
Nebude-li možné vyřešit spor smírnou cestou, má spotřebitel možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Dobrý den,
podle informace ze skladu odeslali jsme zákazníkovi spravné zboží.
S pozdravem,
Hegen Česko s.r.o.
Stavbařů 2201/36
734 01 KARVINÁ
DIČ: CZ29389593
e-mail: info@hegen.cz
Hodnocení: