Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
po přestěhování trpím problémy s novou pobočkou ČP a novou doručovatelkou. Paní doručovatelka nejenom že se neobtěžuje ani zazvonit či zaklepat na dveře, horší to je že dostávám upozornění na poštovní zásilku až s 7 denním zpožděním. Jsem momentálně doma, nezaměstnaný a čekal jsem zásilku od úřadu práce. Poctivě jsem každý den kontroloval schránku, a dle pošty my prý bylo 15.12.2017 doručena zásilka, ovšem oznámení o ní jsem obdržel až 21.12.2017. Ihned 22.12.2017 jsem zásilku převzal, reagoval na ni a kontroloval schránku. 28.12.2017 jsem opět kontroloval schránku a nic jsem nenalezl. 29.12.2017 mi byla doručena opakovaná výzva k vyzvednutí této zásilky, ovšem dle pošty mi měla být tato výzva doručena 21.12.2017. S poštou jsem se již problém snažil řešit, avšak jedna paní mě akorát odkazovala na druhou a nikdo nic nechtěl řešit. Proto doufám že snad na tuto stížnost někdo bude reagovat.
Děkuji.
S pozdravem
Dominik Štys
Doporučená zásilka
Aby paní doručovatelka dělala svojí práci. Kazí pověst sobě i ČP. Chci jen aby když mi přijde pošta aby mi přišla ten den do schránky a když je doporučená, tak aby se ji paní doručovatelka pokusila doporučit, tkz. zazvonit na zvonek, zaklepat.
|
Tweet |
Podnik je povinen se o doručení prokazatelně pokusit a následně o uložení zásilky informovat. Pokud tak neučiní, je možné podat reklamaci. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může spotřebitel do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman