Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
stejně jako ostatní klienti jsem byla 'okradena' o částku 2247,-Kč v rámci 'prodloužení VIP členství'. O automatickém prodloužení jsem se dozvěděla vzápětí po odeslání platby 149,-Kč za členství na 1 měsíc, předpokládala jsem, že se jedná o prodloužení stejné lhůty a zaplacení stejné částky. S výpovědí jsem se o několik dní opozdila, společnost si bez mého jakéhokoli vědomí a souhlasu strhla výše uvedenou částku. Na mé emaily sice reaguje, ale v podstatě není ochotna tuto částku vrátit. Podle mého nelze hovořit o 'obnovení' členství, protože se jedná v podstatě o jiný produkt, než ten, který jsem si u nich původně zaplatila. V obchodních podmínkách je vše velmi nejasné, opravdu jsem se s takovýmto přístupem nikdy nesetkala. Navíc, jak zde zmiňuje jiný klient, společnost funguje na tom, že sama doporučuje profily podle nich shodujících se klientů, nicméně podle mého názoru posílá naprosto nesmyslné profily - buď fiktivní, nebo neshodné/nevhodné. Na stránkách společnosti jsou uvedeny nejasné kontaktní detaily, zezačátku bylo pro mne velmi obtížné najít způsob, jak s nimi vůbec komunikovat. Registrace u této společnosti mne stála a stojí spoustu času tráveného psaním emailů, posílala jsem doporučený dopis do Lucemburku, musela jsem kontaktovat svoji banku ohledně nastavení plateb, zažádat si o zaslání nové platební karty (za poplatek) a v podstatě jejich služeb se nedalo k ničemu využít. Blahopřeji ostatním, kterým společnost vrátila alespoň část ze zaplacené částky za prodloužení NECHTĚNÉHO VIP členství. Společnosti jsem napsala, že by se měli přinejmenším stydět, že takto okrádají slušné lidi a manipulují situací ve svůj prospěch na úkor finanční ztráty klientů. PK
nechtěné prodloužení VIP členství
vrácení požadované částky
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.
Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
ID: 4QHTBA06
Přejeme Vám dobrý den.
Dle našich informací Vás již kontaktovalo Zákaznické centrum Academic singles – překontrolujte si prosím svou schránku a reagujte na přijatý email,
děkujeme Vám.
Dobrý den,
odpovídala jsem na email z 28.12. Na email z 29.12. jsem již nereagovala, protože mi v něm opět potvrzujete, že nemám nárok na vrácení částky. Rozhodla jsem se svou stížnost řešit na těchto stránkách. Pokud nabídnete jiné řešení, ráda Vám na email odpovím.
S pozdravem PK
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.