Počet nahlášených stížností: | 133 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 4 |
Koupila jsem si u vás sedací soupravu a po rozbalení jsem zjistila, že je poškozená. Ihned jsem volala na reklamační oddělení kde mi bylo sděleno abych podala reklamaci a to jsem také hned udělala. Po rozbalení jsem zjistila, že chybíš tři nožičky a je poškozená látka rohu (roztržena). Reklamace mi byla zamítnuta s tím, že jsem to udělala sama. Ihned jsem volala na reklamační oddělení kde mi bylo řečeno ať se proti tomu odvolám, že s tím nesouhlasím. Do dnešního dne mi nepřišla žádná odpověď. I když sedací souprava byla z 36 000,- zlevněna na 20 000,- myslím, že mám právo aby byl nábytek v pořádku.
Číslo smlouvy 5371162/5 - 708, Sedací souprava Blues PRAVÁ,
Žádala jsem o výměnu poškozeného rohového dílu.
|
Tweet |
Na zboží zakoupené ve slevě platí zákonná záruka 24 měsíců. Výjimkou je situace, kdy byl výrobek zlevněný kvůli nějaké vadě – pro takovou vadu pak zboží samozřejmě reklamovat nelze, na všechny ostatní vady daného zboží záruka ovšem platí. O důvodu takové slevy musí být zákazník při nákupu informován a tato skutečnost by měla být potvrzena i na dokladu o koupi.
Pokud nebylo dodáno zboží v odpovídajícím množství a jakosti, jedná se o vadu, za kterou je odpovědný prodávající. Vzhledem k tomu, že zboží bylo reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, platí právní vyvratitelná domněnka, že zboží bylo vadné již při převzetí. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se tedy mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí (tedy, že byly dodány všechny části sedací soupravy, a to bez vady). Zamítnutí reklamace je proto nutné přesvědčivě zdůvodnit.
Není-li zamítnutí reklamace řádně zdůvodněno a uplynula-li 30 denní lhůta pro vyřízení reklamace, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit, neboť jeho reklamace nebyla vyřízena včas (dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele). Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/zamitl-vam-prodejce-reklamaci-zbozi-prevzateho-pred-mene-nez-6-mesici/25.
Nebude-li možné vyřešit spor smírnou cestou, má spotřebitel možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Dobrý den,
reklamace byla vyřízena řádně a včas z řádným odůvodněním. Celá věc s rozporem zamítnurí reklamace je však již vyřešena - se zákaznicí jsme se na řešení dohodli.
J. Hušek, SCONTO NÁBYTEK
Hodnocení:
Komentář: Děkujeme, se sconto nábytek jsme našli řešení a vše uzavřeli. Hezký den.