Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#20409Poskozene baleni a zasilka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

10 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.12.2017, před 7 lety

Vladimir Svec

Znění stížnosti

Dobry den, Prave jsem obdrzel zasilku v nizozemsku z cech. Baleni bylo znacne poskozene a nevim jestli se i neco ztratilo z obsahu balicku. Produkt v balicku byl lehce poskozen.
Balicek preci prochazi kontrolou na drogy, skenem na vybusniny a jine. Proc tedy je muj balicek otevreny?
Dekuji za odpoved.
Vladimir Svec


Produkt

cs 05 489 773 1 cz


Požadované řešení

Vysvetleni proc musel byt balicek otevren za ucelem zjisteni co je obsah? Mezi zememi eu a podle mne i celeho sveta se to skenuje na obsah a popripadne ocucha psem na drogy. Balicek ani nebyl zalepen.
V takovemto pripade ocekavam slevu za postovni sluzby. Tedy financni odskodneni odesilateli.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.1.2018 21:45, před 7 lety

Pokud Česká pošta eviduje podání zásilky, odpovídá samozřejmě za její ztrátu, poškození a také dokonce za úbytek jejího obsahu do výše uvedené ceny zásilky. U poškozené zásilky je oprávněný k podání reklamace vždy její adresát, avšak u nedodané zásilky je to naopak její odesílatel, který disponuje potvrzením o jejím podání – tedy podacím lístkem. Byla-li zásilka poškozena, je vhodné uplatnit reklamaci.

Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.