Počet nahlášených stížností: | 708 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 15 |
Dne 16.8.2017 jsem obdržel SMS tohoto znění "Dobrý den, poslední vyůčtovací číslo 505601579 pro plátce Peiker Pavel (číslo plátce 36330370) je vystaveno na 0 Kč.Detail vyúčtování najdete v aplikaci na na http://www.vodafone.cz/vyuctovani. Přihlásit se můžete po dobu až 6 měsíců pomoci čísla plátce 36330370 a administrátorského čísla tohoto plátce nebo hesla tohoto plátce. Váš vodafone."
I když žádnou platbu nepožadujete, přesto mě zaráží, že jsem veden jako váš zákazník, kterým NEJSEM!
Žádám vysvětlení.
Peiker.
Žádám písemné vysvětlení o jako službu Vodafone se jedná, případnou omluvu.
|
Tweet |
Pokud spotřebitel s vyúčtováním nesouhlasí, měl by uplatnit reklamaci. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobrý den, pane Peikere,
prostřednictvím stránek třetí strany nemůžeme Vaši stížnost vyřešit. Ale samozřejmě máte možnost uplatnit reklamaci poštou na adrese Vodafone Czech Republic, a. s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Reklamační řád Vodafonu najdete na https://www.vodafone.cz/_sys_/FileStorage/download/1/955/reklamacni_sluzeb_el_komunikaci.pdf.
Přeji pěkný den.
Martina Bakerová
Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.