Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:708
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#20417Nesrozumitelný SMSkový kontakt na můj mobil

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 23 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
31.12.2017, před 7 lety

Pavel Peiker

Znění stížnosti

Dne 16.8.2017 jsem obdržel SMS tohoto znění "Dobrý den, poslední vyůčtovací číslo 505601579 pro plátce Peiker Pavel (číslo plátce 36330370) je vystaveno na 0 Kč.Detail vyúčtování najdete v aplikaci na na http://www.vodafone.cz/vyuctovani. Přihlásit se můžete po dobu až 6 měsíců pomoci čísla plátce 36330370 a administrátorského čísla tohoto plátce nebo hesla tohoto plátce. Váš vodafone."
I když žádnou platbu nepožadujete, přesto mě zaráží, že jsem veden jako váš zákazník, kterým NEJSEM!
Žádám vysvětlení.
Peiker.


Požadované řešení

Žádám písemné vysvětlení o jako službu Vodafone se jedná, případnou omluvu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.1.2018 13:28, před 7 lety

Pokud spotřebitel s vyúčtováním nesouhlasí, měl by uplatnit reklamaci. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace.

V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
25.1.2018 16:50, před 7 lety

Dobrý den, pane Peikere,

prostřednictvím stránek třetí strany nemůžeme Vaši stížnost vyřešit. Ale samozřejmě máte možnost uplatnit reklamaci poštou na adrese Vodafone Czech Republic, a. s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Reklamační řád Vodafonu najdete na https://www.vodafone.cz/_sys_/FileStorage/download/1/955/reklamacni_sluzeb_el_komunikaci.pdf.

Přeji pěkný den.

Martina Bakerová
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.2.2018 08:59, před 7 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.3.2018 06:43, před 7 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.