Počet nahlášených stížností: | 6 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zájezd neodpovídal popisu, nejednalo se o zájezd v hotelu vyšší třídy, neměl vlastní bazén - bylo nutné chodit do vedlejšího 2hvězdičkového hotelu. Bazén tohoto hotelu byl pro 3hotely! Nedostatků bylo mnohem víc.Reklamace nebyla vyřízena v zákonem stanovené lhůtě. Jednatel společnosti po urgenci, kdy už 30dní nedodržel se vymlouval, že je na služební cestě a bude vše řešit po návratu, následně se odkazoval na sprostředkovatele INVII, která mě bude kontaktovat. Nic takového se nestalo. Probíhalo další vyjednávání mezi jednatelem a mojí osobou, následně jednatel přestal odpovídat, zvedat telefony atd.
Dovolená Řecko - hotel Golden Beach **** 27.8.2017-3.9.2017
10% z ceny zájezdu zpět, což byl požadavek, který jsem jednateli odsouhlasila a on pak začal vše vyvracet a vymýšlet si.
|
Tweet |
Nemá-li zájezd vlastnosti, o nichž pořadatel spotřebitelku ujistil nebo které spotřebitelka vzhledem k nabídce a zvyklostem důvodně očekávala, byl zájezd vadný. Má-li zájezd vadu a vytkla-li ji spotřebitelka bez zbytečného odkladu, má spotřebitelka dle § 2540 občanského zákoníku právo na slevu z ceny ve výši přiměřené rozsahu a trvání vady. Existenci vad je nutné doložit (např. foto nebo video záznam). Nevytkla-li spotřebitelka vadu zájezdu bez zbytečného odkladu vlastním zaviněním, soud jí právo na slevu z ceny nepřizná, jestliže pořadatel namítne, že spotřebitelka své právo neuplatnila ani do jednoho měsíce od skončení zájezdu ani u něho, ani u osoby, která uzavření smlouvy zprostředkovala. Z popisu stížnosti však vyplývá, že spotřebitelka již vady zájezdu vytkla.
Pokud pořadatel zájezdu porušil některou ze svých povinností, může spotřebitelka také požadovat úhrady škody za újmu za narušení dovolené, zejména byl-li zájezd zmařen nebo podstatně zkrácen. Pořadatel odpovídá spotřebitelce za splnění povinností ze smlouvy bez zřetele na to, zda v rámci zájezdu poskytují jednotlivé služby cestovního ruchu jiné osoby.
Pro výpočet výše nároku je možné využít tzv. Frankfurtskou tabulku slev. Tabulka není právně závazná, jedná se spíše o pomocné vodítko. Zde je k dispozici ke stažení Frankfurtská tabulka slev: http://www.dtest.cz/clanek-3723/jak-spravne-reklamovat-vady-zajezdu. Více informací ohledně problematiky zájezdů je možné také vyhledat na adrese https://www.dtest.cz/clanek-4407/pravo-problemy-se-zajezdy.
Pokud pořadatel reklamaci zájezdu zamítne, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.