Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dnešního dne 1.1.2018 jsem se podívala na stránky portálu Academia Single - kde mi byla nabídnuta služba PREMIUM za částku 99,-/rok. V potvrzovacím e-mailu jsem však zjistila, že mi byla strhnutí částka 4752,- Kč!
Okamžitě jsem odeslala na e-mail uvedený ve smluvních podmínkách: kundenservice@b2.cz odstoupeni od smlouvy - BOHUZEL uvedena adresa NEEXISTUJE pokusila jsem se odeslat i na další adresu - výsledek byl stejný.
Zítra se pokusím odeslat fax + doporučený dopis a budu doufat, že dodržuje smluvni podmínky . Její službu jsem nevyužila a využívat nebudu.
PREMIUM CLENSTVI na portálu AcademicSingels
Okamžité odstoupení od smlouvy a zrušení účtu. Vrácení uhrazena částky 4752,- Kč.
|
Tweet |
Pokud spotřebitelka odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dnů ode dne jejího uzavření zaslala prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušela zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele jí to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od uzavřené smlouvy. Zkracuje-li společnost spotřebitelku na jejích právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.
U smluv uzavřených prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku (např. internet) má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě čtrnácti dnů ode dne uzavření smlouvy. Dle § 1837 písm. a) občanského zákoníku spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, jestliže byly splněny s jeho předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy sdělil spotřebiteli, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy. Souhlas musí být výslovný (pouhý odkaz na obchodní podmínky je nedostačující) a musí být učiněn při uzavírání smlouvy. V případě sporu by musela společnost prokázat, že spotřebitele informovala a že souhlas byl ze strany spotřebitele vysloven.
Spotřebitel může tedy odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitel společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitel společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
ID: 4OA7JG60
Přejeme Vám dobrý den.
Dle našich informací Vás již kontaktovalo Zákaznické centrum Academic singles – překontrolujte si prosím svou schránku a reagujte na přijatý email,
děkujeme Vám.
Ano společnost reagovala, ale odstoupení od smlouvy ZAMITLA a oznámila mi že ruší pouze prolongaci - členství prý bude zrušeno 1.1.2019. Tímto společnost NEDODRZUJE SMLUVNI PODMINKY. Nevím mu z účtu místo 99,-Kc/rok odecetla 4752,- Kč k čemuž se vůbec nevyjádřila.
Takoveto jednání považuji za uvedení klienta v omyl a trvám na vrácení a zrušení účtu, neboť jsem postupovala dle smluvních podmínek.
Děkuji Hejdušková
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitelky reagovat.
ID: 4OA7JG60
Přejeme Vám dobrý den.
Dle našich informací Vás již kontaktovalo Zákaznické centrum Academic singles – překontrolujte si prosím svou schránku a reagujte na přijatý email,
děkujeme Vám.
Dobrý den, ano byla jsem kontaktována. Reakce na moji opakovanou reklamaci mi opravdu přišla. Píši, že mi požadovanou částku vrátí, ale členství NEZRUŠILI. Dokud členství Nezruší a peníze nebudu mít opravdu na ucte nepovažuji záležitost za vyřešenu.
Děkuji Dtestu za příkladnou práci a vstřícnost.
Mirka Hejdušková
Stížnost opět přeřazujeme na společnost, aby mohla reagovat na poslední vyjádření spotřebitelky.
ID: 4OA7JG60
Přejeme Vám dobrý den.
Váš profil byl zrušený ke dni: 04/01/2017 - uvedená skutečnost Vám byla k tomu samému dni potvrzená ze strany Zákaznického centra Academic singles.
Ano potvrzuji tímto, že profil byl zrušen. Celou tuto nemilou záležitost budu považovat za vyřízenou až mi bude na ucet připsána částka 4752,- Kc. Zatím se tak nestalo.
S pozdravem
Mirka Hejduskova
Stížnost znovu přeřazujeme na společnost, aby se mohla k případu vyjádřit.
Spotřebitelka nám sdělila, že se případ podařilo vyřešit smírnou cestou. Stížnost proto uzavíráme.