Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#20423Neoprávněné vymáhání prodlouženého členství

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 4 dny 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.01.2018, před 7 lety

Lucie Rožďalovská

Znění stížnosti

Začátkem listopadu 2017 jsem se zaregistrovala na stránky be2. Souhlasila se zvýhodněným poplatkem 149,- Kč na "zkušební členství" na 1 měsíc. Bohužel jsem přehlédla ve všeobecných podmínkách, že musím napsat dopis a poslat poštou výpověď do Lucemburska, jinak mi členství prodlužují automaticky o další 3 měsíce. Včera mi od společnosti dorazil e-mail s platební upomínkou, že je vůči mě evidován dluh ve výši členského poplatku 2 097,00 CZK, navýšený o manipulační poplatky ve výši 298,00 CZ.Celková výše dlužného poplatku činí nyní 2 395,00 CZK. Částku mám zaplatit nejpozději do 6.1. 2018.
Profil na stránkách be2 nešlo zrušit běžnou cestou, jak je zavedeno u jiných společností. Nebyla jsem vůbec informována o automatickém prodloužení VIP členství, potažmo, zda souhlasím s prodloužením členství za tak vysokou cenu.
Již včera jsem psala do banky, z které bylo hrazeno počáteční "zkušební člentsví", aby nepovolovali platbu na účet této společnosti.
Společnosti be2 byla zaslána na e-mailovou adresu výpověď VIP členství a vymazání všech informací, týkajících se mé osoby.


Produkt

automaticky prodloužená VIP služba pro stránku Be2


Požadované řešení

Žádost o zrušení VIP členstvíi se všemi údaji týkajícími se mé osoby a pomoc při řešení ohledně nezaplaceného prodlouženého členství - opravdu by se mi nelíbilo, pokud by si společnost be2 sama strhla z mého účtu peníze za službu, kterou NECHCI využívat a ani mi nedala vědět, že členství prodloužila a rovnou přišel e-mail s dlužnou pohledávkou na částkunehorázně vysokou. Doba nazaplacení částky mi též přijde nehorázně krátká.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.1.2018 14:57, před 7 lety

Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.

Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, obsahují obchodní podmínky automatickou prolongaci. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby.

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.

Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
3.1.2018 15:44, před 7 lety

ID: GXT6FE12


Přejeme Vám dobrý den.

Dle našich informací Vás již ve výše uvedené záležitosti k dnešnímu dni (t.j. 03/01/2018) kontaktovalo Oddělení pohledávek be2 – překontrolujte si prosím svou schránku a reagujte na přijatý email,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
3.1.2018 19:11, před 7 lety


Lucie Rožďalovská

Dobrý večer, reaguji až nyní. Byla jsem dnes v práci. První komentář se bude týkat zrušení prodlouženého předplatného v nehorázné ceně. Mám pocit, že od společnosti be2měl dorazit informační e-mail o blížícím se konci zkušební verze předplatného a měl být vznesen dotaz, zda souhlasím s razantním navýšením nového předplatného. Měl být vznesen dotaz, zda chci nebo nechci za tuto cenu prodloužit i přesto, že mají ve svých VOP odstavec o automatickém prodloužení, pokud profil včas nezruším písemnou žádostí 14 dnů před koncem platnosti zkušebního profilu.Nehledě na to, že žádná společnost provozující webovou seznamku nemá zrušení profilu tímto způsobem. U jiných společností lze profil zrušit bez zasílání výpovědi 14 dnů před uplynutím doby. Profil jsem se pokoušela smazat, leč marně.

Přikládám e-mailovou komunikaci k tomuto tématu:

Příloha 1 [Ticket#2017123110006453] Zrušení profilu na be2


Dobrý den,

děkujeme za Váš email.

Naše záznamy ukazují, že jste k datu 03.11.2017 objednali a uhradili (s použitím emailové adresy luci767ferka@seznam.cz) VIP členství na období: 1 měsíc(e/ů).

Mějte prosím na paměti, že jste v rámci procesu registrace souhlasila s našimi Všeobecnými obchodními podmínkami (VOP). VOP jasně ustanovují, že Vaše VIP členství bude - v případě, že včas a řádně nevypovíte jeho automatickou prolongaci - automaticky prodloužené.

Na skutečnost, že je členství automaticky prodlužováno, je každý člen upozorněn taky v uvítacím emailu, který Vám byl doručen dne 03.11.2017 a na stránce s volbou objednávaného produktu (viz prosím přiložený Screenshot).

Jelikož nebylo Vaše VIP členství včas a řádně vypovězené - nejpozději 4 dny před datem vypršení hrazeného období , bylo toto v souladu s VOP prodloužené.

Z naší strany žel nebylo možné získat poplatek za poslední období platnosti Vašeho VIP členství. Mějte prosím na paměti, že jste s námi vstoupili do závazného obchodního vztahu. Váš případ byl již nyní předán k řešení našemu Oddělení pohledávek.

V rámci Vašeho profilu je v současnosti evidován dlužný poplatek v celkové výši 2395 Kč (datum prolongace: 03.12.2017).

Žádáme Vás tudíž o úhradu dlužného poplatku na náš bankovní účet, a to co nejdříve, abyste se tak vyhli navýšení dlužné částky o další poplatky.


Naše bankovní detaily jsou následující:

Společnost: be2 Sarl
Banka: HypoVereinsbank Muenchen
IBAN: DE62700202700667972744
Swift/BIC: HYVEDEMMXXX
Reference: luci767ferka-at-seznam.cz
Suma: 2395 Kč (2097 +298 poplatky)

Banka a adresa banky:

HypoVereinsbank
Kardinal-Faulhaber-Strasse 14
80333 Mnichov
Německo

Vypovězení automatické prolongace VIP členství Vám bude potvrzené jakmile bude uhrazený dlužný poplatek.

V případě, že dlužný poplatek nebude z Vaší strany uhrazený, bude případ předán k řešení externí společnosti pro vymáhání dlužných poplatků.

S pozdravem,


Jana Hájková

Oddělení pohledávek be2
_________________________________________________________
be2 S.à.r.l.
13 rue du Commerce – L-1351 Luxembourg

Email: collections@be2.com
_________________________________________________________


31/12/2017 11:00 - luci767ferka@seznam.cz wrote:
Dobrý den,
tímto odstupuji od smlouvy uzavřené mezi Společností be2 S.à.r.l., 13 rue du Commerce, L-1351 Luxemburg. A mnou Lucie Rožďalovská. Registrovanou emailem: luci767ferka@seznam.cz a uživatelským jménem (xxxx) užívanou v České republice. Žádám vás o okamžité zrušení VIP členství a mého účtu a vymazání veškerých dat, a ukončení pobírání poplatků za VIP z mé platební karty. Vše je podle VOP vaší společnosti proto pokládám výpověď za platnou, nejpozději 2 dny po odeslání. VOP vaší společnosti: Zpoplatněný smluvní vztah (tzv. ”Prémiové členství”) zakoupené prostřednictvím webové stránky musí být vypovězen minimálně 14 kalendářních dní před uplynutím příslušné doby platnosti smlouvy – nebo, pokud byla při koupi zpoplatněného přístupu uvedena jiná lhůta, během uvedené lhůty (viz také níže, odstavec 2 ”Prodloužení smlouvy”). Výpověď zpoplatněného smluvního vztahu je účinná jen v případě, že bude podána formou výslovného, písemného prohlášení. Pokud technicky existuje možnost ”podání online výpovědi”, může se výpověď podat také přes odpovídající link na webových stránkách společnosti be2. Pro jednoznačné přiřazení a pro ochranu před zneužitím je v každém případě nutné, aby zákazník v písemné výpovědi čitelnou formou (TISKACÍMI PÍSMENY) uvedl alespoň své úplné jméno, zemi, jejíž služby be2 využívá, svou e-mailovou adresu zaregistrovanou u společnosti be2 a své uživatelské jméno (alternativně: šifru, která mu byla přidělena).

S pozdravem
Rožďalovská

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.1.2018 21:42, před 7 lety

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitelky reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
4.1.2018 13:37, před 7 lety

ID: GXT6FE12


Dobrý den.

Realizace prodloužení Prémiového členství byla objasněná k včerejšímu dni (t.j. 03/01/2018) v rámci komunikace ze strany Oddělení pohledávek be2.

Profil bude možné vymazat jakmile bude uhrazený dlužný poplatek, který je v rámci daného profilu v současnosti evidovaný.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
4.1.2018 19:48, před 7 lety


Lucie Rožďalovská

I nadále si myslím, že jednání společnosti není etické a měla postupovat trochu jinak - i přes VOP. Ono vymáhání prodlouženého Prémiového členství Oddělením pohledávek dává na srozuměnou, že společnost be2 ani v nejmenším neměla zájem na včasném ukončení.
A na to, že společnosti trvalo 28 dnů, než "zjistila", že dlužím na prodloužené Prémiové členství a rovnou se mi ozvalo Oddělení pohledávek be2 a dalo mi na zaplacení de facto jen nějaké 4 pracovní dny - nemyslím si, že je to zrovna slušné jednání.
POkud bych měla zaplatit dlužný poplatek, tak určitě ne za podmínek, že mi 31.12. 2017 v 6:09 dorazí e-mail, že mám nejpozěji do 6.1. 2018 zaplatit. Ale určitě budu chtít nějaké slušné podmínky, o kterých budu moci rozhodnout. A ne že mi bude ještě vyhrožováno, že v případě nezaplacení bude toto uváděno v SOLUSU a na ČNB. Hlavně mi přijde opravdu trochu scestné, že se na mě rovnou obrací Oddělení pohledávek a neřeší se to nějakou jinou, smírnou cestou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.1.2018 10:27, před 7 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, aby mohla reagovat na poslední vyjádření spotřebitelky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
8.1.2018 12:08, před 7 lety

ID: GXT6FE12


Dobrý den, paní Rožďalovská.

Splatnost dlužného poplatku byla na základě Vašeho komentáře ze dne 04/01/2018 prodloužená do: 08/02/2018.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
10.1.2018 13:38, před 7 lety


Lucie Rožďalovská

Dobrý den,
smlouvu neuznávám od samého počátku, protože jste při jejím sjednávání použili lest a jiné nekalé obchodní praktiky, takže je smlouva absolutně neplatná.
"Odměna" za služby je nemravná, jelikož reklamuji služby, které poskytujete (opakované zasílání stejných fotek a pokaždé u jiného profilu).
V druhém případě, ikdybyste ve svých VOP měli, že při automatickém prodloužení je již toto prodloužení zpoplatněno, tak samy na svých stránkách máte uvedeno následující: „Pokud si nevyměníte zprávy s nejméně 10 potencionálními partnery v průběhu trvání Vašeho Prémiového členství, budeme ho prodlužovat, pokud se tak nestane - a to zcela zdarma.“ K výměně zpráv pochopitelně nikdy nemohlo dojít. Tudíž se dá říct, že pravá ruka absolutně neví, co dělá levá.
A vzhledem k tomu, že jste mi na e-mailovou adresu zasílali poslední upomínku, kde je uvedeno, že mám zaplatit do 13.1. a zde uvádíte, že mám zaplatit do 8.2., tak si laskavě ujednoťte i toto. Neboť je to Vaše vizitka.
Požaduji okamžité zrušení VIP Prémiového členství, vymazání všech mých osobních údajů z Vaší databáze a zastavení zasílání upomínek k zaplacení prodlouženého Premium členství.
Rožďalovská

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.1.2018 14:55, před 7 lety

ID: GXT6FE12


Dobrý den.

Upomínka s datem splatnosti 13/01/2018 Vám byla zaslaná ke dni 07/01/2018, přičemž splatnost dlužného poplatku na základě Vašeho komentáře byla prodloužená a Vám zde potvrzená až k následujícímu dni, t.j. 08/01/2018.

Tzv. ''Záruka úspěchu'' se vztahuje na uživatele s 3, 6, respektive 12-ti měsíčním členstvím, kteří své Prémiové členství včas a řádně vypověděli, přičemž ani jedna z uvedených podmínek se na Vaše placené členství nevztahuje - viz prosím také přiložený Screenshot sekce Pomoc, která je přímo součástí Vašeho profilu,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
30.1.2018 11:33, před 7 lety


Lucie Rožďalovská

Dobrý den,
jen se chci zeptat, kde tedy u této věty: „Pokud si nevyměníte zprávy s nejméně 10 potencionálními partnery v průběhu trvání Vašeho Prémiového členství, budeme ho prodlužovat, pokud se tak nestane - a to zcela zdarma.“ (kterou máte uvedenu na svých webových stránkách) je uvedeno, že se záruka úspěchu vztahuje na uživatele s 3, 6, respektive 12-ti měsíčním členstvím, kteří své Prémiové členství včas a řádně vypověděli?


Rožďalovská

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.1.2018 12:13, před 7 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, aby mohla reagovat na poslední vyjádření spotřebitelky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
31.1.2018 11:43, před 7 lety

ID: GXT6FE12


Dobrý den, paní Rožďalovská,

jelikož je uvedená informace relevantní pouze pro platící uživatele, je tato přímo součástí jejich profilu/-ů (t.j. výše zmíněná sekce ''Pomoc'' u Prémiových uživatel),

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
5.2.2018 15:47, před 7 lety


Lucie Rožďalovská

Dobrý den,
smlouvu neuznávám od samého počátku, protože jste při jejím sjednávání použili lest a jiné nekalé obchodní praktiky, takže je smlouva absolutně neplatná. Smlouvu jsem uzavřela v omylu, odměna za Vaše služby je nemravná. Reklamuji služby (opakované zasílání stejných fotek).Služba měla být bezplatná po dobu, než naváži plnohodnotný kontakt s 10 partnery - o relevanci informace se dohadovat nebudu, protože máte informace uzpůdobeny tak, aby to vyhovoalo především Vám.
Pokud mě bude kontaktovat firma Intrum Justitia nechť se laskavě drží zákonů platných v této zemi. V jiném případě budu striktní vymáhání zákona vyžadovat.
Pokud Intrum Justita či Vaši společnost baví prohrávat soudy a platit soudní výlohy, klidně mě žalujte. Pokud to tedy stihnete, protože připravuji podání žaloby na Vaši společnost - důkazů jste mi poskytli poměrně dost.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
6.2.2018 11:19, před 7 lety

ID: GXT6FE12


Dobrý den.

Na výše uvedené dotazy jsme reagovali již v rámci předešlých komentářů,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
6.2.2018 11:31, před 7 lety


Lucie Rožďalovská

Hodnocení: