Společnost


AURES Holdings a.s.

Počet nahlášených stížností:710
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:21
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

45%
55%
Toto skore je založeno na 218 stížnostech.

#20426Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 22 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.01.2018, před 7 lety

Pavel Šroub

Znění stížnosti

Dne 31.10.2017 jsem reklamoval auto Peugeot 308 zakoupen 17.5.2017, evidenční číslo SPZ 6B68071. V mé reklamaci se jednalo o nefunkční dálkové centrální zamykání. S touto závadou jsem auto již zakoupil. prodejce mi ujistil, že se jedná o vybitou baterii v ovladači. Zajistil a uhradil jsem výměnu, která byla zbytečná, dálkové centrální ovládání stále nefungovalo, proto jsem auto odvezl do autorizovaného servisu Peugeot, kde jsem nechal udělat diagnostiku vozu. Bylo zjištěno, že byl vymontována řídící jednotka dálkového ovládání centrálního zamykání a namontován úplně jiný typ, který do vozu nepatří.
poté jsme si s firmou aaa vyměnili pár dopisů ve kterých jsem je žádal o uznání reklamace jejich jediný argument je že auto není nové ale použité přestože v kupní smlouvě uvádějí že veškerá elektronická komfortní výbava vozu odpovídá standardům z doby výroby v tomto bodě dle mého názoru byla porušena smlouva protože díl vymontovali a nahradili jiným


Požadované řešení

odstoupení od smlouvy,vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.1.2018 15:07, před 7 lety

V případě prodeje automobilu spotřebiteli musí být splněná jakost při převzetí dle § 2161 odst. 1 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Písm. a) uvedeného ustanovení pak stanoví, že prodávající odpovídá kupujícímu, že věc má vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné.

Jestliže tedy elektronická a komfortní výbava vozu má odpovídat standardům z doby výroby, potom má být ve vozidle sice přiměřeně opotřebovaná, ale funkční řídící jednotka dálkového ovládání centrálního zamykaní.

Pokud věc nemá deklarované nebo sjednané vlastnosti, může kupující v rámci uplatněné reklamace požadovat dle § 2169 občanského zákoníku primárně dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené. Pokud je ale možné věc jednoduše opravit nebo vyměnit nějakou její součást bez zbytečného odkladu, mají tyto způsoby vyřízení reklamace přednost.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
31.1.2018 12:43, před 7 lety

Vážený pane Šroube,
mám informaci, že se kolegové Vaší reklamací znovu zabývali. Reklamace byla tedy znovu posouzena a já věřím, že jste o novém výsledku byl kolegy již informován. Dejte pak prosím vědět, jak jste byl spokojený.
Děkuji, Jitka Míková, AAA AUTO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
31.1.2018 15:59, před 7 lety


Pavel Šroub

Dobrý den,

reklamace stále není dořešena, Společnost AAA Auto nechce dostát podmínkám, které jsou uvedeny ve smlouvě. Vyměnili jsme si několik dopisů, kdy mi společnost AAA Auto nabízela 5 000,- Kč jako vyrovnání s tím, že musím podepsat narovnání reklamace. Stále vzdoruji a nyní mi nabízí 8 000,- Kč. Nicméně tato částka mi nestačí na pokrytí nákladů opravy vozu. Mnou dobře položené otázky z dopisů nejsou zodpovězeny. Pouze mi jen nabízí co nejnižší částky, aby se celá věc uzavřela. Nyní jsem nucen hledat právní pomoc. Se společností AAA Auto není možné se domluvit bez právní pomoci, vše se snaží obejít, jen aby nemuseli opravu vozu uhradit i přesto, že smlouva byla z jejich strany porušena. Budeme se muset spolehnout na správní řád ČR.

Závěrem nejsem vůbec spokojený, reklamace je stále nedořešená a přes nabízení různých finančních částek mě reklamace nebyla uznána.

S pozdravem

Pavel Šroub

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.2.2018 15:47, před 7 lety

Dobrý den,
společnost trvá na výsledku reklamace, o němž jste byl informován. Z naší strany již není nic dalšího k doplnění.
S pozdravem Jitka Míková, AAA AUTO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.3.2018 18:11, před 7 lety

Jelikož společnost již nemá nic, co by k případu doplnila, bude tato stížnost uzavřena. Spotřebitel má možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.