Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobry den.
Obracim se na Vas s prosbou.
Asi pred pul rokem jsem se zaregistrovala u teto pochybne seznamky.To jsem ovsem nevedela co jsou zac.Az se mi poprve strhli z uctu penize,a to castka pres 2000,-,volala jsem do banky a zjistovala kam mi penize zmizeli.Pote co jsem prisla na skutecnost,ze to byla tahle "seznamka",jsem si precetla recenze a zacala zjistovat kontakt.Telefon na tuto pochybnou firmu jsem nenasla,tak jsem zvolila tedy email a dozadovala se zruseni uctu.
Na to mi prisla odpoved,ze ucet si musim zrusit podle jejich podminek,kdyz jsem se zeptala jak to mam tedy udelat,prisel mi navod jak si vlozit profilovou fotografii.
Pote jsem to prestala resit a dnes otevru email a vidim,ze po me chteji dalsi penize a to i s urokem z prodleni.
Uz mesic se mi snazili strhnout penize z uctu,ale ja si to nechala po posledni zkusenosti zablokovat.
Prosim Vas,jak se muzu z teto seznamky jednou provzdy odstranit?
Predem dekuji za odpoved
Nechtene prodlouzeni clenstvi
Zruseni premium uctu
|
Tweet |
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.
Pokud spotřebitel výpověď placeného členství ve stanovené výpovědní lhůtě zašle prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu výpovědní email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení VIP statusu v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen.
Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
ID: UTQ7DG40
Přejeme Vám dobrý den.
Mějte prosím na paměti, že jste souhlasila s Všeobecnými obchodními podmínkami be2 (VOP), kterých součástí jsou také informace související s prodloužením Vašeho Prémiového členství, zakoupeného k datu: 27/07/2017. Prolongace je uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své členství zvolila a uhradila a také na potvrzení o realizaci úhrady, které Vám bylo odeslané prostřednictvím emailové komunikace ihned po realizaci platby.
Prémiové členství je prodloužené v případě, že jej klient včas a řádně nevypoví. Výpověď Prémiového členství je přitom potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dny před jeho prodloužením).
Jelikož nebyla z Vaší strany zaznamenaná žádná snaha o včasné a řádné vypovězení Vašeho Prémiového členství, bylo toto – v souladu s VOP – prodloužené.
Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslal (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email, kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu,
děkujeme Vám.
Dobry den.
Ano,premiove clenstvi jsem si zaplatila,ale pouze na mesic a castka se pohybovala do 200,-.Nikde jsem nevidela,ze by jste psali,ze po uplynuti teto doby mi strhnete castku pres 2000,- .
Take nechapu,ze prvni mesic chcete tak nizkou castku a pak vam z uctu odejde castka nekolikrat vyssi.Uz jen to,ze mi nekdo muze jen tak strhnout z meho uctu penize,aniz bych o tom vedela,je nehoraznost.
K zruseni meho clenstvi.Psala jsem vam email,ze chci svuj ucet u vas zrusit a zadala vas o zaslani postupu,protoze na vasi seznamce se to nedalo prelozit.Ale jak uz jsem psala,prisel mi email jak si nastavit profilovou fotku.
Takze vas zadam znovu o zaslani postupu jak si u vas zrusit ucet.
Dekuji
ID: UTQ7DG40
Dobrý den.
Informace, související s realizací prodloužení Vašeho Prémiového členství, viz prosím již v rámci předešlého komentáře ze dne 03/01/2018.
Váš profil bude možné zrušit jakmile bude uhrazený dlužný poplatek, který je v rámci daného profilu evidovaný.
Dobry den.
Faktura je jiz zaplacena,takze vas opet zadam o zaslani postupu ke zruseni uctu.
Dekuji
ID: UTQ7DG40
Přejeme Vám dobrý den, paní Pangrácová.
Svůj profil můžete vymazat kliknutím na kruhovou ikonu fotografie, následně na možnost "Nastavení" a "Smazat můj profil", mějte však prosím na paměti, že tím nevyužijete své Prémiové členství.
Dobry den.
A timto se automaticky rusi i premiove clenstvi,tudiz mi uz nebudou strhnuty zadne penize??
A nezlobte se,ale Vase premiove clenstvi jsem nevyuzila vubec,takze mi opravdu nevadi,ze to tak bude i ted.
Stížnost přeřazujeme na společnost, aby mohla reagovat na poslední vyjádření spotřebitelky.
ID : UTQ7DG40
Dobrý den,
děkujeme za Váš email.
Tímto Vám potvrzujeme, že výpověď již byla zpracovaná a členství vyprší k datu: 08/04/2018.
Na přislouchajícím uživatelském profilu již žádné další prodloužení neproběhne.
V případě jakýchkoliv dotazů nás prosím neváhejte kontaktovat opětovně, zakaznickyservis@be2.cz
ID : UTQ7DG40
Dobrý den,
děkujeme za Váš email.
Tímto Vám potvrzujeme, že výpověď již byla zpracovaná a členství vyprší k datu: 08/04/2018.
Na přislouchajícím uživatelském profilu již žádné další prodloužení neproběhne.
V případě jakýchkoliv dotazů nás prosím neváhejte kontaktovat opětovně, zakaznickyservis@be2.cz
Hodnocení: