Počet nahlášených stížností: | 34 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Mob. tel. HTC U11 voděodolnost IP67, na základě promo videa výrobce https://www.youtube.com/watch?v=a106dv7Qm08 kde s telefonem skáčou do vody jsem ho i já ponořil (cca 20cm/1min), telefon nepřežil bez úhony a výrobce ho neuznal k reklamaci, odvolali se na info http://www.htc.com/cz/support/htc-u11/howto/water-resistance.html , chápu, že toto uvádí v info v balení, ale tím vyvracejí to co ukazují ve své reklamě, nejde tedy o nějakou formu klamné reklamy ? Navíc jsem telefon do servisu zasílal 28.11.2017 a stále ho nemám zpět, prosím Vás a nějakou radu jak dál, nebo jestli jsem v bezvýchodné situaci. Moc Děkuji za jakoukoliv pomoc s pozdravem Míra Navara
S/N: FA77M1801113 Číslo IMEI: 356133082980524 Název zařízení: HTC U 11 Produktové číslo: 99HAMB098-00
1) uznání reklamace a oprava přístroje/
2) telefon je na neuznané reklamaci více jak 30 dní, tím pádem zpět peníze či nový přístroj
|
Tweet |
Prodávající je podle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele povinen reklamaci včetně odstranění vady vyřídit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne jejího uplatnění, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. Spotřebitel může v takovém případě od smlouvy odstoupit, případně setrvat na uplatněném nároku nebo požadovat přiměřenou slevu z kupní ceny.
Odstoupení doporučujeme zaslat doporučeně, nejlépe s dodejkou, a shrnout v něm podstatné body související s uplatněním reklamace a doložit, že reklamace byly uplatněna. Vzor odstoupení od smlouvy a další informace jsou dostupné na https://www.dtest.cz/clanek-3281/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-pro-marne-uplynuti-lhuty-k-vyrizeni-reklamace.
V případě reklamy mají dozor nad tím, aby se v nich neobjevovaly nekalé obchodní praktiky, živnostenské úřady. Jestliže má spotřebitel podezření, že k užití nekalé obchodní praktiky došlo, měl by se obrátit na příslušný živnostenský úřad.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.