Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dobrý den, přetížení a zpoždění zásilky se dá před Vánoci pochopit, nikoliv však arogance slečny Tiché a pana Kavalíra na zákaznické lince a lhaní všech zaměstnanců na zákaznické lince, který každý tvrdí něco úplně jiného. Už od 22. 12. voláme pravidelně na linku, ověřujeme správnost adresy, telefonního kontaktu a balík stále nemáme. Adresa doručení byla původně do zamestnaní (V Parku), kdyz nam ale bylo oznameno, ze 22. 12., kdy měla byt zasilka dorucena se to nestihne, pozadali jsme o zmenu dorucovaci adresy (na Zbraslav). Presto kdykoliv jsme v nasledujicich dnech volali na zakaznickou linku, bylo nam opakovane sdeleno, ze zadna zmena adresy nebyla provedena, ale ze ji tedy milostive provedou nyni, ale ze tim vse dodani samozrejme prodlouzi... Je to neuveritelne, v zasilce byly darky, mame a meli jsme diky nedodani zasilky uplne pokazene svatky. Už nikdy nic přes vaši společnost. Prosíme o napravení situace a dodání zásilky.
Jedná se o zásilku: 22 000 856 523
Prosím o vyjádření
Děkuji
Christian Lejonmark
Zásilka: 22 000 856 523
Dodání zásilky v co nejbližším možném termínu.
|
Tweet |
Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.
Za včasné doručení ve vztahu mezi podnikatelem a spotřebitelem odpovídá podnikatel, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.